2021年1月29日 星期五

臘魚乾

 早前天氣寒冷

北風北熱

回憶起兒時的冬天

到這時候家家戶戶晒臘味

我也買了四條鯪魚

一於懷舊一番

臘鯪魚乾

好香

久遺了的味道






做法
  1. 鯪魚劏乾淨先用鹽醃兩小時,然後用熱水洗乾淨,晾起曬半日
  2. 豉油加適量糖,兩湯匙玫瑰露酒,加點油、胡椒粉攪至糖溶
  3. 放入鯪魚浸一晚
  4. 翌日晾起,在太陽底下曬2-3日便成


8 則留言:

  1. 我細個未食個呢種臘鯪魚,鯪魚都幾多骨,我好論盡,所以好少食成條嘅鯪魚。
    我估臘魚應該好好味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好多骨架,要好小心食,不過真係好香好好味架。

      刪除
  2. 我中意做鹹魚,用鯖魚,夠油脂,曬乾乾,唔使好鹹,已經好好食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 鯪魚都有人只用鹽醃完便曬,用豉油浸叫豉魚,比較香和好味。

      刪除
  3. 久遺了的臘鯪魚乾,很有光澤,看到都想吃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真是久遺了的味道,我聞到盆豉油的香味,好懷念,仿佛回到兒時,加點油就有光澤。

      刪除
  4. 見到你的魚透明好靚自己曬衛生又好食,我不用自己動手因為有親戚時時曬到D咸魚送給我

    回覆刪除