2021年1月25日 星期一

星洲炒米

 間中又想炒碟粉食下

買兩蚊芽菜兩蚊韭黃

返屋企炒粉






材料

米粉2排   蝦仁1包   銀芽、韭黃、洋蔥絲、叉燒絲、蛋絲各適量

調味料

鹽、糖、胡椒粉、咖哩各適量

做法

  1. 米粉放在鋼盆,沖入滾水,浸軟瀝乾水份,蓋上濕毛巾
  2. 雞蛋煎蛋皮切絲,叉燒切絲,洋蔥切絲,韭黃洗淨切段,銀芽洗淨瀝乾水
  3. 蝦仁洗淨瀝乾水,加少許鹽和胡椒粉拌勻加少許油
  4. 燒熱鑊加入蝦仁兩面煎一煎,加入洋蔥、銀芽炒加調味料,加入咖哩,加少許水炒
  5. 落米粉炒,最後加入韭黃,炒勻上碟,加上蛋絲

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 喱隻鵝牌好爽口,真係好食架。

      刪除
  2. 兩蚊韭黃都有得賣,菜檔真係好,我曾經試過買少少菜(四両,自備膠袋)回家煑一人湯麵,都被拒絕,嫌我買得少。

    回覆刪除
    回覆
    1. 估唔到去街市,可以買到少少野。檔主擺開晒D韭菜、韭黃、中芹,買幾多自己拎,我拎幾條韭黃去畀錢,佢話咁少,我話夠,咁佢收我兩蚊,有次想買兩蚊芫茜,佢話無得賣好貴,我話你畀一棵我就夠,任你收幾多錢。芽菜去相熟豆腐檔買,我話我要好少就夠,最低消費,咁佢收我兩蚊,返屋企變艮芽。

      刪除
  3. 剛巧昨日自己焗咗啲叉燒諗住整叉燒包,依家睇到你嘅星州炒米咁美味又想食因為是我的至愛好耐都冇食,哈哈!一於炒番碟來滿足自己😄

    回覆刪除
    回覆
    1. 少少叉燒就夠,應該唔影響你做叉燒包。

      刪除