2021年1月18日 星期一

椰蓉包

 趁著天氣回暖

做返一次麵包

我屋企人最愛椰蓉包

新鮮出爐又香又脆

真的好吃






做過好多好多次
食譜請看椰蓉包

今次是手搓麵糰
因天氣寒冷
借助焗爐幫助發酵
焗爐開低溫約30-35度不開風扇
完成發酵做包後也放入焗爐第二次發酵
約20分鐘取出
重新預熱焗爐185度熱風對流
約10分鐘掃蛋漿入爐焗至金黃色

各家爐火有異,請自行調節


8 則留言:

  1. 翠兒!咁快又有椰蓉包食,我又第一個來食,哈哈!食唔哂喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好勤力,做你家人真有福,如果我做到你的鄰居都好滿足喇😄!

      刪除
    2. 小滿:十個咁多真係食唔晒喎。

      刪除
    3. 我不是勤力,只是貪玩,雞蛋麵粉之類不太花錢,有得玩有得食,合乎經濟利益,但出品總要搵人幫忙消滅吧,我都好想做你鄰居呀!

      刪除