2021年2月2日 星期二

Pizza

天氣回暖

手痕痕又想整麵包了

好耐無食過Pizza

就做這個吧

我個人無乜創意

還是沿用以前的做法

簡簡單單都好味架














18 則留言:

  1. 好味,我鍾意食厚批。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!我D屋企人都鍾意食厚批。

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都係鍾意多料,所以加到滿為止。

      刪除
  3. 很多料,自己製很滿足。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀!自己鍾意食乜加乜,鍾意幾多加多,好滿足呢!

      刪除
  4. 懂得烹調,是一種藝術,你可以加入色彩鮮艷的配料,亦可以簡簡單單的以腸仔菠蘿作餡料。正如火姐所講,自家製,完成後會有一份滿足感。

    回覆刪除
    回覆
    1. 自家製,豐儉由人,有得玩有得食,開心滿足!

      刪除
  5. 翠兒!哈哈!你這個一点都唔簡單,簡直是豪版pizza睇落好正好多料

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鍾意多料,豐儉由人,落到自己滿意為止,食得開心!

      刪除
  6. 翠兒:㊗️你及家人「身體健康,萬事如意,牛年行大運,一年好到晚!」

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小滿祝福!我也祝福你和家人:身體健康!萬事如意!

      刪除
  7. 牛年已至,新春伊始,來恭祝翠兒闔府安康,萬事勝意,歲歲慶吉祥 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝秋葉阿姨祝福!我也恭祝府上各位:身體健康!萬事如意!

      刪除
  8. ㊗️ 新 春 快 樂 ❗️ 牛 年 進 步 ❗️

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!我也祝你:身體健康!萬事如意!

      刪除