2020年9月28日 星期一

醃酸梅

 我以前每年都醃酸梅

當然是一年都用不完變成有庫存

所以近年沒有刻意買梅醃

反而有時偶遇好靚的梅

我就即興買了

今年也不例外

明明是過咗最佳時間啦

又見有兩籮好啱心水的梅子賣

價錢合理即買40蚊







剛好一樽五斤裝甜醋的樽裝滿
碟仔是可用的酸梅成品


材料
青梅5磅  鹽6両  白醋適量
做法
  1. 青梅洗淨飛水晾乾備用
  2. 玻璃瓶洗淨,瀝乾水抹乾
  3. 青梅加入鹽醃,至梅皮有少許縐紋,鹽也開始溶化
  4. 把梅和鹽及鹽水一併放入玻璃瓶,注入白醋至沒過梅面
  5. 蓋好放於陰涼處,靜置6個月以上,至整個梅肉溶化即可食用

10 則留言:

  1. 回覆
    1. 我D酸梅一部份送人的,自己的主力做酸梅鴨,酸梅蒸排骨,酸梅豬手。
      也可以沖水飲,用滾水沖一沖,加糖沖水飲。

      刪除
  2. D梅好新鮮可以當酸梅湯飲嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係新鮮我先買啦!酸梅湯用烏梅加山楂、甘草、冰糖煲的。
      酸梅可以沖水飲,用滾水沖一沖,加糖沖水飲,好飲的,飲咗喉嚨舒服。

      刪除
  3. 我試過醃左唔知點用,我地又不常煮肉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 醃咗唔知點用?後來點處理呢?

      刪除
  4. 俗語說:「一個酸梅兩個核,今時唔同往日。」
    朋友送了一瓶自家製的酸梅給我,可是一直忘了拿來煮食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 自家製酸梅正呀,用來煮餸好開胃呢!

      刪除