2021年10月6日 星期三

豆腐芫茜滾魚湯

湯很重要

經常在我們的餐桌上出現

但有時沒太多時間煲湯

我就用滾湯

豆腐芫茜滾魚湯

一樣有益美味



材料

魚一塊   豆腐一磚   芫茜適量  薑3片

做法

  1. 魚洗淨用鹽略醃   豆腐沖水切成小塊  芫茜洗淨備用
  2. 魚抺乾水份,落油加薑片,魚兩面煎至微黃色,不用煎熟
  3. 用廚房紙吸乾鑊裡多餘油份,讚酒,之後加入滾水,加蓋大火滾約15分鐘
  4. 當魚湯滾至奶白色,加入豆腐略煮,調味,加芫茜即成


8 則留言:

  1. 翠兒:魚湯真係好有益,我至愛,明天我又係打算豆腐,蕃茄,椰菜,紅羅蔔,滾肉碎湯有時只想有啖湯飲就滿足啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 廣東人最緊要有湯飲。你煲湯咁多材料,食咗都飽咯!

      刪除
  2. 豆腐芫茜滾魚湯!好味湯水!
    人地話苦瓜是半世瓜,我覺芫茜都係,以前我不喜歡芫茜的氣味,現在覺得很清香。

    回覆刪除
  3. 我都經常滾湯,呢個湯有湯又有餸,正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 夏天最愛湯餸,有湯又有餸,一舉兩得。

      刪除