2021年10月25日 星期一

朱古力古早味蛋糕

 過去一兩年時興古早味蛋糕

屋企附近有間要排住隊等出爐買

最近已經拍烏蠅賣半價

我都有一年多沒有做過了

家中有可可粉快到期

整返個朱古力味試下

用回自己的原味食譜

只是加了可可粉加多一點牛奶

效果都不錯噢








材料   (6吋方盤)
雞蛋3隻   牛油50克   牛奶60克   幼砂糖50克   低筋麵粉50克   無糖可可粉20克
做法
  1. 麵粉加可可粉過篩備用,雞蛋分開蛋黃和蛋白
  2. 牛油加牛奶用熱水坐溶,一次過倒入麵粉中,用手拂攪勻,再倒入蛋黃攪勻
  3. 蛋白略打至起大泡,一次過倒入糖,打至八成發
  4. 麵糊一次過倒入蛋白霜中,用橡膠刮刀拌勻
  5. 倒入已墊上焗爐紙的焗盤抺平面,在桌面摔兩下振出氣泡
  6. 坐室溫水,放入已預熱150度之焗爐,下層
  7. 先焗15分鐘表面略上色,降至140度焗45分鐘
  8. 出爐即撕開紙,可趁熱切開食用,也可放涼才切 

溫馨提示
請用焗爐溫度計測出自己焗爐的實際爐溫
我家焗爐偏細,放中間層容易燶面,所以我放下層
通常食譜坐滾水或熱水,但我覺得用室溫水比較適合我家焗爐
預熱的焗爐,放入室溫水加上麵糊,熱風對流,爐溫明顯下降
我家焗爐是預熱200度先焗15分鐘,降至185度再焗45分鐘,蛋糕全熟表面金黃
各家爐火有異,請自行調節

12 則留言:

  1. 你做得個面好滑溜好靚。

    回覆刪除
  2. 好有專業水準。
    我買過街舖的,都幾貴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 過獎過獎!街賣貴架,不過好大舊。

      刪除
  3. 你整蛋糕質感又棉滑又細緻👍無得彈!自己整可可粉味好香,出面賣好多都偷功減料

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝讚賞!做生意要計算成本,自己做當然可以落足材料。

      刪除
  4. 回覆
    1. 謝謝讚賞!這個蛋糕麵糊比較稀,自動好平滑了。

      刪除
  5. 我學過整麵包,整得好唔係咁容易。若整到好似街上售賣一樣,要好高技巧。你整啲蛋糕,具專業水準。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝讚賞!一開始一定有困難的,只要堅持,賞試,自己總結經驗,就可以做到理想的效果,可以比一般店舖賣的好吃。跑馬拉松也是一天一天練回來的吧,我練習西餅麵包有十年了。

      刪除
    2. 兩者比較,我覺得跑馬拉松容易過整西餅麵包。

      刪除
    3. 哈哈哈!如果要我跑十公里,可能跑到嘔。

      刪除