2021年10月4日 星期一

肉醬意粉

 番茄買回家通常比較生

一般放兩三日才好吃

但有時熟了又未必安排到吃番茄

再放耐咗就會爛掉

這時候我會先煮了番茄醬放雪櫃

今次就用茄醬加點肉碎煮意粉

用通心粉的好處是可以藏很多的醬汁

格外好吃噢





6 則留言:

  1. 我哋都係架,買番茄我鍾意買熟的,但就要好快食哂去。

    回覆刪除
  2. 哈哈!我終於都遇到一款,不是我心儀的食品。

    回覆刪除
  3. 這意粉味道酸酸地幾好食,不過蕃茄有時我都用來炒肉片好下飯

    回覆刪除
    回覆
    1. 番茄炒牛肉,番茄炒蛋都是很美味的菜式。

      刪除