2015年10月18日 星期日

順德魚腐

昨晚睇芝芝姐個節目
去左順德的鄉村
以前全部都是桑基魚塘
四大家魚全年供應
當然要想下辦法點整魚最好食啦
以前魚腐是用鯪魚起肉
然後刮魚青來做的
好高貴好好食但成本好貴
所以當你遠離個魚塘的時候
就吾會咁豪喇
現今大多數用整條魚肉絞左黎做








魚腐有多種製法,以下是我自家的做法,僅供參考
做好的魚腐可以配粉麵即食、放湯或配搭其它材料燴,但不要煮太久,免失去原味及口感

材料
鯪魚肉200克  雞蛋4隻 
鹽1/2  茶匙  糖1茶匙  粟粉3茶匙  清水6湯匙  麻油、胡椒粉各少許

做法
  1. 鯪魚肉加入鹽、糖、油、胡椒粉攪勻
  2. 逐少加入水,同一方向攪勻,最後加入粟粉攪至起膠
  3. 雞蛋分出蛋黃,把蛋黃加入魚膠攪勻
  4. 蛋白打至起泡,分三次加入魚膠拌勻成魚糊狀
  5. 用手唧起魚糊,用湯匙畢入暖油中
  6. 再用中慢火炸至微黃色撈起瀝乾油便成



18 則留言:

  1. 唔怪得知啲魚腐嘅顏色咁淺,原來要將蛋黃同蛋白分開處理!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔可以大火炸架,所以比較淺色。

      刪除
  2. 好靚呀!依家啲人唔肯做功夫多嘅嘢啦!我試過介紹刮魚青,有人話刮到手痛,真係好錯愕,一條魚都話手痛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝軒軒!現在人懶惰,點會落手落刮魚青吖。一斤鯪魚刮不到四両魚青,依家咁貴好重皮,自己食都吾捨得啦,D正宗菜就快失傳喇。

      刪除
  3. 翠兒你好!
    我今日整咗喇!好好味!
    多謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹姐你好呀!好耐冇見,又入吾到你個卜。
      你鍾意就好喇,吾使客氣。

      刪除
  4. 回覆
    1. 多謝!食得放心!真材料又啱自己口味仲好經濟。

      刪除
  5. 我今日想整魚腐就想起你,估唔到真的俾我搵到你呢個食譜做法,而我又想知道,有人用蛋、魚肉、粟粉和豆腐打埋一齊嚟炸,呢啲唔知又係叫乜嘢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 吾好意思呀如心兄,我吾知有留言,咁遲先答你,對不起!
      其實冇所謂用乜材料,總之整到出黎啱自己胃口咪得囉。咁你整左邊種呀?

      刪除
    2. 我跟你方法整,可能啲魚肉關係,又或我落多了粟粉,所以做出來比較實啲…但都幾好食呢!

      刪除
    3. 初試落多點粟粉容易成功,但粟粉多真係會實和鞋,以後再整可以調校到自己口味,我依家落一茶匙粟粉,就滑好多喇。食譜大眾化寫得隱陣D,保證成功嘛。^o^

      刪除
  6. 我跟你方法自己整好簡單,又香又好味,謝謝分享
    今次我沒有加粟粉、水、糖(糖盡量唔落)
    調味只少許鹽、胡椒粉、麻油

    下次加粟粉水,試下軟滑味道

    回覆刪除
  7. 睇見碟炸起的魚腐,真係好醒胃呀 ! 得閒都整啲嚟食吓。
    謝謝翠兒你的教路。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝秋葉阿姨到訪!遲咗覆你,不好意思。家鄉菜式大家分享,不必言謝。

      刪除