2014年5月4日 星期日

甜薄罉

近幾年在大陸出外食飯
有一款點心甜薄罉好受歡迎
其實以前清明之後叫墓閉的時候
家家戶戶都有整的睡舖
以前只用糯米粉加水搓勻
取一舊粉糰放鑊內用銅殼撻到薄
包入餡料捲起便成
但只用糯粉做的凍左變硬不好吃
現代的有點脆口又軟熟的
我試試也改良一下
好吃
 
 
 
 



 

 
材料
麵粉60  糯米粉20  粟粉20克  砂糖2湯匙  水150克  生油2茶匙
 
餡料
炒花生(切碎)  炒芝麻  椰茸  砂糖各適量
 
做法吾使講大家都知點做啦
所有材料拌勻便成粉漿
平底鑊掃少少油,用廚房紙抹去多餘部份
加入適量粉漿煎至黃絲蟻色,反轉再煎另一面
包入適量餡料捲起,切件便成
 
 


32 則留言:

  1. 翠兒:我唔識點整呀,冇水嘅,哈哈!
    不過,呢個甜品真係好吸引,由其兒時母親整的,更加懷念,謝謝您的食譜分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小月提點!謝謝!
      哈哈!做乜吾見左個水字既?150克係水呀,遲D先加番,睇下仲有冇人發現!

      刪除
  2. 正, 脆口又軟熟的 ?.... 我都想食, 哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,整好即刻食,入口有點脆,整體是軟熟的,你試下啦!

      刪除
  3. 先頭一睇,未睇內容只着圖片,以為係豬腸粉添,唔....睇見都想擺入口,食咗佢,流晒口水添。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喱個仲好食過豬腸粉,又簡單易整。

      刪除
  4. 我祖母最鍾意做呢種甜薄罉!通常過年整角仔剩番啲餡料就會成為薄罉材料!我諗起都重回味不已!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時見返細個喜歡的食物,真係引起回憶架。

      刪除
  5. 請問不加糖同加少許鹽其他分量一樣變成咸可以嗎?

    回覆刪除
  6. 甜薄罉! 正呀! 好耐無食過喇!
    咦! 屋企有齊料喎! 等我又試下整先! 唔該翠兒!

    回覆刪除
  7. 甜薄罉好味呀!我食件先.

    回覆刪除
  8. 我去飲茶都會叫, 靚呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來咁多人去飲茶都叫黎食,新鮮整起真係好食架。

      刪除
  9. 哈哈.....呢味甜點我大仔咁大個都叫來食.
    但一家要熱食,凍了食到佢呱呱叫呀!

    回覆刪除
  10. 每次飲茶見到必叫,好開心有了你的分享我可以整la,花生要自己炒嗎?thx。

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己整都好方便,材料又簡單,花生可以放焗爐焗架。

      刪除
  11. 麵包出爐時好鬆軟、但第二日總係有啲硬、請問如何改善?請指教、謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 自家製的麵包沒加添加劑,出爐時好鬆軟已經成功了,麵包由出爐開始老化,第二日有點硬屬正常,可以吃前加熱一下,便是新鮮出爐一樣鬆軟了。

      刪除
  12. 有空去呢度睇睇http://caroleasylife.blogspot.com/2010/07/blog-post_20.html,這個皮凍了會乾身或碎掉,是另一做法。

    回覆刪除