2014年1月18日 星期六

炸芋蝦


蒸芋頭糕有少量芋頭剩
吾知用黎整乜
最後整芋蝦
好懶影相
用舊照片算了
屋企附近果間食品店
芋蝦賣298蚊一斤
但一樣好多人去買呢
真係咁值錢
 
 
  

 


 
 
材料
芋絲1  1  五香粉2茶匙  白芝麻2湯匙  糯米粉1湯匙
做法
  1. 荔芋去皮洗淨切幼絲加入鹽、五香粉拌勻靜置約10分鐘至變軟
  2. 加入白芝麻、糯米粉拌勻
  3. 燒熱油,把適量芋絲放入一打邊爐用的“罩籬”仔內,放入油中炸至脆芋蝦沒有氣泡排出便成
注意
小心落鹽,好容易過鹹;小心油溫,好容易炸過火

26 則留言:

  1. 炸得好靚啊 ! 嘻嘻請我食件吖 .

    回覆刪除
  2. 炸得圓圓好靚呀~ 妳用兩個打邊爐的“罩籬”仔?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!對呀,用兩個罩籬就炸得圓喇。

      刪除
  3. 好靚, 唔止值300蚊一斤! 無價寶呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!哈哈!我的心意,吾可以用錢去衡量。

      刪除
  4. 回覆
    1. 過獎過獎!自己炸咁少,可以慢慢炸靚D。

      刪除
  5. 睇落冇肉嘅喎,係齋嚟嘅!好嘢,有得食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雨大俠:喱個係素食,啱晒你呀!

      刪除
  6. 師姐,舊相都無所謂啦,你根本會做到一模一樣,好靚!
    但無我份,熱底,炸物我少吃!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝師姐!你真係了解我,我只可以做到一模一樣,吾會有突破喇。
      喱個真係好熱氣,最好煲生菜粥一齊食。

      刪除
  7. 翠兒姐~芋頭糕芋蝦是我至愛,可怕捧場客有限

    回覆刪除
    回覆
    1. Maggie姐你好!我仲未識去你卜度留言,聽講北美稍後又再凍過,你小心保重呀。
      鍾意食就樣樣整少少開心下啦,屋企少人捧場就請同事食。

      刪除
  8. 以前我老爺都會過年整芋蝦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 上了年紀的人都喜歡炸芋蝦,年青人食炸薯片。

      刪除