2013年10月21日 星期一

秘製酸梅鴨

酸梅鴨是我家的招牌菜
鴨肉又香又野味
大酸大甜加上薑的香味
真係回味無窮
何為秘製
因為用自家製酸梅
見到大大隻的冰鮮鴨又吾肥
梗係整返隻食啦

 
 
 
 
 

 


 
 
 
 
材料
光鴨        1隻 (約4斤)
酸梅       4
            6
片糖        適量
另飛水用薑蔥及酒少量
做法

  1. 光鴨洗淨、酸梅沖水去核、薑去皮拍一拍切厚片備用
  2. 滾水加入薑、蔥、酒,放入鴨飛水,撈起趁熱塗上少量柱候醬(上色)
  3. 燒熱鑊加入約4湯匙油,放入薑片爆香撈起
  4. 放入鴨兩面煎至金黃色盛起,油另盛起或棄掉
  5. 約1/4茶匙鹽放入鴨肚,酸梅、片糖(約三片),各一半放入鴨肚內
  6. 薑片部份放鴨肚內,鴨放薑片上,加足夠的水(好似煲鴨湯)
  7. 大火煮約1小時,中途要反轉,後半小時要小心睇火,好易燶
  8. 最後15分鐘要試味,加足夠的糖,鴨腍先盛起,開大火收汁至濃稠,不用打獻
  9. 放涼斬件上碟,淋上汁液便成
小貼士
  1. 酸梅一定要去核,否則會苦
  2. 鴨要選有肉無油,不要太肥太大隻的較好
  3. 按鴨的大小增加酸梅的份量,酸梅本身很鹹,小心加鹽
  4. 一定要試味,加足夠的糖才好吃,如果試味發現酸味不足可用兩手指加少量鹽

 

35 則留言:

  1. 好吸引呀~ 我亦買咗鴨, 但仲考慮用乜嘢調味料!! ???

    回覆刪除
    回覆
    1. 鴨都買咗咯,不如試下喱味啦!^o^

      刪除
  2. 原來上色係用柱候醬,我用老抽,收到喇!多謝翠兒!

    回覆刪除
  3. 您呢個餸簡正一流,我學咗您的方法整,非常好味,特別是D薑,我食薑唔食鴨呀,好似您以前嘅方去啱我呢個懶人喎,he~he~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好好味,D薑會好快畀人食晒,D汁都吾放過架,要煮多D飯架。
      燉的方法比較方便,煮就更加濃味,不過要睇火。

      刪除
  4. 酸酸甜甜,我鍾意食呢個鴨呀!

    回覆刪除
  5. 我上次整咗半隻唔夠食,下次我要整成隻先得呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你屋企咁多人食飯,半隻真係唔夠架,快D整過一隻啦!

      刪除
  6. 點解唔請你家老爺斬鴨呀?佢斬完有錦上添花之效呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!喱D粗重工夫我做得喇!^o^

      刪除
  7. 酸酸甜甜好醒胃,下次買隻鴨整下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好好味架惠惠,喱輪D鴨有肉冇油,好正呀!

      刪除
  8. 酸梅都係自己醃漬,這道菜一啲都唔簡單呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝愛美麗!街賣的酸梅通常都好鹹,所以我每年清明前後都自己醃酸梅架。

      刪除
  9. 我終於回來了! http://littlemimilandhk.blogspot.hk

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!你返黎喇?雖然一切都由頭開始,樣樣順利,你好開心喎!^o^

      刪除
  10. 翠兒,
    不如教埋我地醃酸梅吖! 出面賣嗰D真係好鬼鹹架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀,你去我舊屋睇住先啦,等我得閒搬一篇醃酸梅黎跟尾。

      刪除
    2. 睇到喇! 嘻嘻...一見到D梅就流口水添!

      刪除
  11. ~我又黎食啦!好耐無見喔!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 好開心我地又做街坊喇!快D開工炮製美食啦,我好心急學習你的出品呀!

      刪除
  12. 回覆
    1. 多謝Allie!你過獎喇!翠兒只是似煮婦咋!^o^

      刪除
  13. 做冬煮喱個餸先, 個個一定添飯喇 ! 多謝翠兒的美味分享。 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 吾使客氣呀芹菜,煮喱個餸記煮多D飯呀!^o^

      刪除
  14. 酸酸甜甜一定好好味,
    等我 mark 低個食譜先 ^^

    回覆刪除
  15. 睇你呢篇網誌,真係好難頂,啲口水流到唔停得!

    回覆刪除
  16. 好難頂,啲口水流到唔停得!我都有同感!

    回覆刪除