2013年10月28日 星期一

番薯麵包

很久以前學仙姐的17小時紫薯包
當時我家還沒有麵包機
用手搓加入薯蓉的麵糰非常黐手
突然又想起這浪漫的紫色
有麵包機幫手就冇有怕
加了番薯蓉的包非常軟熟
用直接法做可以了
隔日食未經加熱仍然鬆軟
如果用手搓麵糰要適量減水份
 
 
 





 
材料
紫心番薯、黃心番薯各一個
牛奶120克  雞蛋40克   糖40克  高粉250克 奶粉8克  依士3克  牛油25克  紫色薯蓉150克
黃色薯蓉200克  糖適量  牛油少許
飾面蛋液少許(一隻雞蛋留起少許有剩搓包)
 
做法
  1. 番薯去皮切開,分開蒸熟壓成薯蓉
  2. 黃色薯蓉加糖加牛油搓勻放雪櫃備用
  3. 麵糰材料按順序放入麵包機,打麵發酵
  4. 發酵麵糰分成9等份,黃色薯蓉分9等份
  5. 取一份麵糰包入一份餡,做成包形靜置約30分鐘
  6. 掃上蛋液放入預熱180度之焗爐中間層,焗約20-25分至金黃色
  7. 出爐放於涼架晾涼
各家爐火有異,請自行調節
我家低溫爐仔,用190度放於底層
 
 
 
 

 


49 則留言:

  1. 我最愛無肉餡料包,加咗黃番薯,真不錯!紫番薯的顔色好誘惑呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妹姐!這個紫薯的顏色好美,純天然染料好正!

      刪除
  2. 紫色好出位,蕃薯又合時,你整D包幾時都咁好食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝!真係好好食,合時的番薯格外香甜!

      刪除
  3. D顏色好出位,蕃薯又合時,你D包幾時都咁好食,突然好肚餓Tim。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個紫色番薯好紫呀,純天然染料好正!肚餓請你食包包!^o^

      刪除
  4. 回覆
    1. 多謝!喱種番薯好深紫色,純天然染料好正呀!

      刪除
  5. 回覆
    1. 多謝惠惠!請隨便食啦!^o^
      惠惠我去你度留言,幾次打驗證碼都失敗,留吾到呀。

      刪除
  6. 師姐,真係靚到無朋友!
    但紫心、黃心番薯各一?玩溝色乎?請賜教,賜教!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝師姐!這個番薯好深紫色,純天然染料好正!
      吾係溝色,紫色加落去搓麵糰,黃色做餡料,吃起來知道有餡。^o^
      加左薯蓉個包好軟熟,隔夜仍然好好食,你地有必要玩下。

      刪除
  7. 翠兒:我搬齊啦!搵細少幫手,將步驟寫齊,按圖照做就得,唯一缺點係草稿搬吾到,因標籤無開草稿。4百幾篇吾使半個鐘搞掂,YAHOO好似要好多日仲好多人話吾齊。你過嚟睇下啱吾啱用啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 吾該晒軒軒!我去睇過喇,步驟好詳盡,多謝晒你細少!
      吾使半個鐘搞掂真係好呀,我大少去左旅行,等佢返黎跟你方法幫我搬。

      刪除
  8. 哇,,用薯蓉整既紫色好靚呀, 比紫薯粉出好多!! LIKE~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!用薯蓉純天然染料好正呀,仲有淡淡的薯蓉香色添!

      刪除
  9. 漲卜卜,個紫色好搶眼呀。

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 紫色真係讓人有浪漫的感覺,這個紫純天然染料好正!

      刪除
  11. 食得的浪漫,好陶醉呢!

    回覆刪除
  12. 紫得好靚呀! 可惜我呢度無紫心番薯賣呢。最近我都開始學仙姐17小時包包

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!冇得賣真可惜,喱個純天然染料好正呀。
      17小時包包真係好軟熟。

      刪除
  13. 紫色紫得好靚呀,呢個包一定好香!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝月姐!紫心番薯的純天然染料好正架,包包仲有點番薯香添!

      刪除
  14. 請問你個黑色盤size???

    回覆刪除
  15. 我跟足你的食譜, 但麵包機發酵完後仍好濕, 有像蜜蜂巢的孔, 你用日本蕃薯???btw, 你用什麼酵母, 請指教, 謝謝

    回覆刪除
  16. 這個麵糰真係好濕,所以隔日食仍然好軟熟。
    我用街市買的普通紫心番薯,用金色燕子牌依士。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好靚呀!都想試整吓!請問紫心番薯加牛油同糖係咪隨意呢?水可代替奶呢?

      刪除
    2. 多謝!係呀!隨意加就可以,加水都得,總之整到一舊餡就得喇。

      刪除
  17. 真的很靚,好想試下!

    回覆刪除
  18. 我最近都學做,冇咁紫,我用紫蕃薯100g咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有些紫薯吾夠深色就冇咁紫架。

      刪除