2013年10月17日 星期四

營養餐包

麵包是家中經常做的
其中做得最頻密的便是這個
冇餡的餐包
有麵包機幫手實在太方便了
可以炒隻蛋做三文治
齋食也很營養美味
 
 
 

 


 
 
材料
牛奶160克  雞蛋40克(一隻蛋留少量掃面)  糖50克  鹽2克  高筋粉300克  依士4克(1茶匙) 
奶粉8克(2茶匙)  牛油30克

做法
  1. 所有材料按順序放入麵包桶並蓋上
  2. 接上電源,按功能表選擇鍵(8),再按開始鍵
  3. 約1小時20分鐘發出“咇、咇”聲完成
  4. 取出麵糰,分成9等份,做成餐包形排於焗盤蓋上保鮮紙
  5. 第二次發酵約20-30分鐘,掃上蛋漿,放入預熱180度之焗爐,焗約20分鐘至金黃色
  6. 出爐放於晾架晾涼
各家爐火有異,請自行調節
牛奶可用清水代替
 
 

46 則留言:

  1. 又見到你美味的餐包了,我而家食緊嘉頓咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝月姐!我好耐冇買過包食喇。

      刪除
  2. 翠兒:頭先見對上一篇冇咗?你打包備份未呀?過兩日我會試用Ms A介紹的如何無痛搬到Blogger 方法。

    回覆刪除
    回覆
    1. 軒軒你好!喱兩日我覺得有點怪怪的,昨天去你度留言,兩次都留吾到,我以為自己部電腦壞左咪走囉,點知過後去睇又出左兩次,吾好意思呀。
      我仲未打包備份呀,我又論盡,又驚自己部電腦隨時死機,已經叫大少得閒都我打包。曾經想過放棄算了,但花左幾年心血寫成,有點吾捨得。等你搬好我去學你容易D。

      刪除
    2. 翠兒:吾好噉客氣呀!我哋一齊走咗兩次難,係老朋友囉。

      刪除
    3. 哈哈!你用走難黎形容,真係好貼切!

      刪除
  3. 首先,多謝你的食譜,我家每天都吃麵包做早餐,看了你的大作,很心動很想學整,但我從未整過,現有問題想請教一你的麵包機是什麼牌子二你用的依士是乾依土還是即用依士,太麻煩你了,謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝到訪!好野大家分享,吾使客氣!
      家人鍾意食麵包,最好自己整喇,有得玩有得食,真是賞心樂事呢!
      我用的麵包機是平價貨,你去我舊屋睇下有圖片,我用的是乾依士。
      http://blog.yahoo.com/_PZPQ2RARXDDIG6IVGNXUBRHZWE/articles/743780/category/%E6%88%91%E7%9A%84%E7%8E%A9%E5%85%B7

      刪除
    2. 多謝回覆,我己經到Ⅹ世家網看過麵包機了,現售699元,沒有特價和禮品呢?我會留意著,希望稍後有特價時買啦!你除了弄麵包了得,廚藝還很好呢!你的家人真有福呢!

      刪除
  4. 又健康, 又有營養, 靚呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝芹菜!喱個麵包成日都整,真係營養又好食!

      刪除
  5. 師姐,你真係師姐,永無失手!

    回覆刪除
    回覆
    1. 經常練習,好難失手架師姐!^o^
      你亞朱朋友買過新麵包機未呀?

      刪除
    2. 在美食展買咗個 Panasonic ,跟隨機的食譜焗,放入材料焗兩個鐘,出品已經皮薄兼脆,內心組織亦得靚,味道好,最緊要時間、功夫都慳了!
      不過貴D!我玩玩吓,唔駛買!

      刪除
    3. 一分錢一分貨,貴有貴價值!
      我個平價貨用黎打麵發酵都仲好聽話。^o^
      你就好啦,唔使買都有得玩!

      刪除
  6. 回覆
    1. 有麵包機好似吾使點做野,就有出爐麵包食!^o^

      刪除
  7. 新鮮出壚,吾使搽牛油,都食一個。

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 多謝!吾使羨慕,你都整得好靚呀!

      刪除
  9. 我近排都係用哩個麵包食譜,真係好高營養,且好味!
    係吖!抄了你份叉燒獻食譜好耐,終於整左,真係好好味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝愛美麗!哈哈!你終於整叉燒包喇!^O^

      刪除
  10. 見你用麵包機做包,包包都好軟呀!
    我以前用象印,但我嫌佢打麵糰唔夠力,做的包包冇你咁靚呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝包包!好軟熟架!麵包機可以落多點水,我覺得比我用手搓的更鬆軟呢!

      刪除
  11. 無論夾餡或就咁食我都好喜歡^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我自己基本上是就咁食架。^o^

      刪除
  12. 就咁食已經好好味唔使夾餡咯~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝高Ling!我自己就咁食架咋,我真係覺得好好味!^o^

      刪除
  13. 你D包包成日都咁靚! 返排我又開始再整包! 我搬咗到 http://littlemimilandhk.blogspot.hk

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小咪咪!你過獎喇!
      收到,我去探你呀!

      刪除
  14. 請問你用的麵包機咩牌子? 其實我有焗爐, 但搓包好難, 也想學你整麵包.

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝到訪!我用平價貨,去億世通家買的,但都好好用呀。
      用麵包機打麵發酵,之後用焗爐焗,方便好多,仲好好食架。

      刪除
    2. 多謝答覆,等了很久^v^, 網上有人用打蛋器的麵糰棍, 免手搓, 可以嗎??請指教, 其實又想買, 又怕太佔地方^_^

      刪除
    3. 你的麵包機型號???

      刪除
    4. 請問新買回來麵包機如何清洗??

      刪除
    5. 唔好意思呀,先講聲對不起,咁遲先答你的問題,因為我吾知道有留言。
      我用的麵包機是平價貨,你去我舊屋睇下有圖片:
      http://blog.yahoo.com/_PZPQ2RARXDDIG6IVGNXUBRHZWE/articles/743780/category/%E6%88%91%E7%9A%84%E7%8E%A9%E5%85%B7
      新買回來的麵包機用洗潔精清洗乾淨便可以使用了。網上朋友用大型的攪拌機一樣可以搓麵糰的。

      刪除
  15. 不要緊^v^, 我買咗喇$499, 仲跟你整咗餐包, 好成功呀, 謝謝, 打算學你整蕃薯, 雲石.....好吸引, 希望你多些post 包包食譜, 每次見你的新作也很開心. 係呢, 點解你唔整湯種包? 聽說很鬆軟, 期待.....

    回覆刪除
  16. 恭喜你成功呀!吾使客氣,謝謝你信任我的食譜。
    未有麵包機之前,我都試過老麵種、湯種。有麵包機幫手可以加多點水份,麵包已經好軟熟,用直接法可以了。你可以試下架。

    回覆刪除