2013年10月24日 星期四

烤栗子

近日滿街的栗子叫賣
令人想起陣陣炒栗子的焦香
買了一磅帶殼的回家
用焗爐玩下烤栗子
以前做過好香焦味但個殼黐立立
今次學網友“毛豆”的方法
解決左喱個問題
 
 
 


 
 
 
栗子洗淨頂端介十字
加入糖水煮約15分鐘爆口即成
預熱焗爐200度,栗子加少許油拌勻
入爐焗約15分聞到焦香味即成

 

28 則留言:

  1. 呢輪街市真係好多"錐仔"呀,好似幾容易喎,等我都試吓先得,謝謝您的分享
    []~( ̄▽ ̄)~*

    回覆刪除
    回覆
    1. 小月吾使客氣,真係好容易,你都玩下啦。

      刪除
  2. 可惜英國買的栗子無香港咁好食架

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能是地理問題,喱度果D又香又甜好好食。

      刪除
  3. 請問:糖水煮完, 使唔使吹乾才焗呢!

    回覆刪除
  4. 我又想玩!街市多數已開一半殻栗子,少見全殻•••• 揾下先!

    回覆刪除
  5. 現在一磅栗子好貴...我鍾意整栗子露!

    回覆刪除
  6. 街巿好多栗子買,你方法簡單易做,多謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 惠惠吾使客氣!喱個方法簡單又快捷,你都試下啦。

      刪除
  7. 回覆
    1. 對呀!秋風起就有新鮮栗子賣喇!

      刪除
  8. 我都想試試介十字,好似有D難度,睇下今日買五吾到先

    回覆刪除
    回覆
    1. 小心睇手呀!錐形果種個殼較軟,用廚房剪都可以架。

      刪除
  9. 回覆
    1. 對呀!自家烤好即食,熱辣辣、香噴噴!

      刪除
  10. 多謝哂, 等我有時間都試吓, 我d女好鍾意食

    回覆刪除
    回覆
    1. 吾使客氣,鍾意食就要試下喇。

      刪除
  11. 我覺得最難是介十字了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀!睇手呀!不過這種圓錐形栗子的外殼比較軟,我用剪刀比較安全。

      刪除