2014年5月21日 星期三

雞蛋焗魚腸

好想整雞蛋焗魚腸
印象中見過一個食譜的
努力在網上尋找
總是不象我想要的呢
某日隨手抽出一本留起的舊雜誌
哈!問你服未!
我就係搵喱個食譜呀
真的是
踏破鐵鞋無覓處
得來全不費功夫

 
 

 
 




 

 
 

16 則留言:

  1. 睇見就想食! 雖然唔係太健康,但食間中食吓都無妨!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!喱道懷舊菜式真係太吸引喇!

      刪除
  2. 回覆
    1. 原來你又鍾意焗魚腸,真係又香又好味架!

      刪除
  3. 我以前見到都係蒸魚腸, 焗魚腸的賣相好靚呀!

    回覆刪除
  4. 師姐, 真係服得你好緊要, 焗魚腸的賣相香噴噴咁噃... 色香味俱全!
    咁大份量, 一餐食得哂? 有無啤酒呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝師姐!真係香噴噴!個面仲脆架!
      係大份左D,如果分開兩砵焗就更加正呀!一餐食吾晒,剩番果D第二日用平底鑊煎番熱,一樣好吃!

      刪除
  5. 尼個對我有困難,我怕腥,一路整一路作嘔,但大爺鍾意食,好耐至整一次,以前無焗爐,先蒸好再放爐上用明火烤至有香味,全程焗未試過呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好怕腥架,我覺得最腥係鯪魚,其次是大魚,今次整又吾係好腥喎。
      以前整禾蟲都係先蒸熟,然後用炭烤到香。

      刪除
    2. 我連鯪魚腸都鐘意食, 有時買鯪魚肚時, 見到痴住有靚鯪魚腸, 我都叫小販唔好掉, 一齊蒸來吃, 好靚 ! :P

      刪除
    3. 買鯪魚我都一定要魚販留番副腸畀我,一齊蒸都好好吃。

      刪除
  6. 洗魚腸好多功夫, 你真叻, 有耐性。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝芹菜讚賞。焗魚腸真係好多功夫,但我相公恨食,不久前外出叫過一客,又腥又難食。咁啱搵到食譜,買開魚個女魚販見我話搵魚腸,仲開心過我,送左成袋過我,我話吾使咁多,佢話掉左D油,通埋得好少咋,真係冇講錯。試下個譜,好香好好食,下次要分開兩砵焗,因為個面好香好脆。

      刪除
  7. 翠兒姐,以前淡水魚有很多~寄生蟲~是事實,現在d魚都食~激素~了及目前大把藥為人為魚去殺蟲,人變中化學毒藥多過去生蟲,從圖片中魚腸好似少以前魚脂,maggie又多咀,書中食譜???陳皮粉簡直將陳皮~醜化~陳皮連白(狼)打粉,變苦分分鐘蓋過陳皮味,100%不及陳皮絲,汆水不如用煱爆下,用醋以前少時聽個~祖輩~級講是去腥味&肥.不過肯定翠兒姐不是跟足上述

    回覆刪除
    回覆
    1. Maggie姐你好!以前我地吾食鯇魚腸架,不過依家D魚食飼料,冇咁多寄生蟲,但都要先用任何方法整熟魚腸才加蛋焗,幾年都食吾到一次,激素都吾怕啦。
      圖中的魚腸我已棄掉晒魚油,通好洗淨,本來係好多膏架。

      刪除