2021年10月14日 星期四

露筍炒肉片

超市特價同時有露筍

也是買一送一

28蚊有兩包

我平時少買這些貴價食材

一下子買了大啡菇和露筍共四包

細少戲言你似準備去露營BBQ喎

通常炒海鮮但屋企無存貨

切幾片爽肉炒下

貴價野真係幾好食喎




材料
露筍   豬爽肉(玻璃肉)
做法
  1. 露筍切去根部硬的部份,白色部份刨去外皮,切段
  2. 豬肉切薄片調味
  3. 生粉加水加少許蠔油、糖備用
  4. 露筍飛水7分熟瀝乾水,薑片起鑊加少許鹽略炒盛起
  5. 乾蒽蒜起鑊,炒熟豬肉下露筍,讚酒加胡椒粉,邊炒邊下適量獻汁,上碟


8 則留言:

  1. 嘩!翠兒睇到你這碟餸賣相就知夠哂鑊氣🤤,蘆筍好有益㗎!這裡又唔係好貴時時都有減價89-99毫子一斤而且好嫩,有時我用來炒,焗或煲湯都好甜

    回覆刪除
    回覆
    1. 你就好啦,仲平過我地買菜芯,我地幾十蚊一磅架,喱D露筍是美國黎架。

      刪除
  2. 我都覺得貴好少買,平果啲又唔好食,買一送一抵食。

    回覆刪除
  3. 英國賣露筍都貴,不過都平過香港一半。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇過一個電視節目,英國有間在效區的餐廳,開晚市,下午四點才去田買露筍,烹調只是用清水烚一烚,加上牛油就上菜。食客大讚好食到不得了,聽講露筍一割下就開始老化,甜味太減...可能英國有種露筍,所以平過香港。

      刪除
  4. 我很喜歡吃露筍,都是等特價才買。

    回覆刪除