2021年10月28日 星期四

薰蹄

 經過凍肉舖

見到賣25蚊兩隻豬踭寫明不斬

受唔住引誘買了兩隻

用來做薰蹄

雖然有點麻煩

但好吃的

油雞檔有得賣都好貴

食官好鍾意










詳細食譜請看薰蹄

做法

  1. 解凍,燒毛,洗淨(淡鹽水浸15分鐘去雪味)
  2. 薑蔥酒出水15分鐘,沖洗乾淨
  3. 清水慢火煮約1小時至熟
  4. 撈起浸凍水至涼,切開兩邊去骨,再洗淨瀝乾水
  5. 浸滷水4-6小時,至入味
  6. 切薄片上碟
  7. 跟汁上:白醋加砂糖,紅椒碎,蒜蓉


16 則留言:

  1. 好耐無食薰蹄,䏲完之後有想食嘅衝動。

    回覆刪除
    回覆
    1. 薰蹄爽口又好味,真係好食架,今日就去買舊食下啦。

      刪除
    2. 好羡慕你識整咁多美食,我比較論盡,起碼做幾次先至掌握箇中技巧,好似最近學識包餃子,一個月之內包咗五六次。

      刪除
    3. 這不是論盡呀,剛學識一樣野,連續做幾次,才能總結經驗,以後便熟手了。
      不用羡慕,我用了幾十年時間,學一樣識一樣,慢慢累積就多了,寫下網誌,方便自己找食譜。

      刪除
  2. 自己整大件夾底食,雖然功夫多好食就值得啲,如果配埋海蜇皮更加正,似足酒席上的拼盆

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前真係同步整海蜇嫁!http://weshare.hk/129shuen/articles/1702560依家太貴喇,好耐無食囉!仲有滷水牛腱,貴到我唔敢整!

      刪除
    2. 翠兒請問海蜇在市場買回來切絲啤水就食得嗎?不用灼過?感覺好似生的因為我自己唔識整所以買現成

      刪除
    3. 我篇網誌漏咗一幅圖,我買回來係鹽水浸住仲包住好多鹽,所以好鹹,先洗乾淨去沙,啤下水,然後燒一鑊滾水,收慢火,成塊放落去,睇住佢縮細,條邊開始有少少卷就要取出,即刻浸凍水,之後啤水到無鹹味才切絲,不要太幼細,瀝乾、落調味都會出水。假如切絲才啤水飛水,應該會快D,但飛水時一不小心就變成橡筋,無得食了。

      刪除
    4. 謝謝你詳細解釋,我下次買來試試整

      刪除
    5. 唔使客氣!祝你成功。

      刪除
  3. 翠兒做的薰蹄好吸引,真係要買來自已做試吓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝秋葉阿姨!好吃的,有空試下吧。

      刪除
  4. 做得好靚,你好心機呀!我懶又怕麻煩,所以未整過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝讚賞!真係幾多工夫,你咁忙,等得閒才整啦。

      刪除
  5. 回覆
    1. 你細個已經好識食,爽口又好味,真係幾好食。

      刪除