2021年10月1日 星期五

球形爆谷

 以前做的爆谷

是在烘焙店買的12蚊一磅粟米

最近大少拿了兩包只有100克的粟米給我

包裝寫是球形爆谷粟米

有晒油和焦糖配套

我先取一半材料試玩

又真係有啲波波狀

包裝袋寫是用爆谷機

但我只用鑊手做

可能技術問題

不是全部球形

但都開心的













8 則留言:

  1. 喱種球形玉米我都未見過有得好特別。這是產於那個地方?你不用機器整出來都唔錯啦!睇顏色應該好好味🤤

    回覆刪除
    回覆
    1. 聲稱美式球形爆米花,可惜你未見過,味道一樣的,波形可愛D吧。

      刪除
  2. 回覆
    1. 我也是鍾意食甜味,所以做焦糖味。

      刪除