2021年10月12日 星期二

焗大啡蘑菇

 最近超市做特價

珍寶啡蘑菇買一送一

買兩包玩下

我未試過點整

大少話用麵包餡便成

我就用吞拿魚包餡

簡單方便快捷

不錯的選擇






材料

大啡蘑菇3個   吞拿魚1罐(細)   粟米、沙律醬,芝士碎各適量

做法

  1. 大啡蘑菇用廚房紙抺乾淨,除去蒂
  2. 吞拿魚隔去水或油,罐裝粟米瀝乾水分
  3. 吞拿魚加入粟米及沙律醬拌勻
  4. 釀入大啡蘑菇內,表面放上芝士碎
  5. 放入氣炸鍋,180度焗10分鐘成金黃色上碟
可用焗爐焗,可用新鮮粟米粒,先煮熟,可加洋蒽,先炒熟

8 則留言:

  1. 大蘑菇買一送一抵呀!
    我試過用素湯的豆渣做餡,你這個也是好煮意。

    回覆刪除
  2. 這樣焗係唔錯喎!下次試吓,我一般切厚片灑上少許鹽花胡椒粉,橄欖油拌勻再灑上新鮮或干的迷迭香葉焗15分鐘出爐後放少許檸檬汁拌勻好清甜

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都要學下你個方法。謝謝分享!

      刪除
  3. 回覆
    1. 亞仔話有人拎去燒烤,你可以焗,真係幾好味。

      刪除
  4. 大啡蘑最佳配芝士焗,我試過做,但我不愛吃芝士,所以冇再做。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係幾好食喎,你可以不加芝士焗架。

      刪除