2021年10月18日 星期一

壽司

 當大細少還小朋友的時候

我經常整壽司

係最普通最簡單的食材

已經氹得小朋友好開心了

佢地長大之後

已經好耐未整過

遊卜睇見網友與鄰居共食

經常都有韓國鄰居做的壽司

引到我又想整呀

用回我最原始的食譜

學習韓國人加上炒香芝麻

反應都不錯呀







材料
珍珠米 壽司醋  糖  鹽(按個人喜好,加雞粉)
紫菜  醃漬蘿蔔  溫室青瓜  人造蟹柳  雞蛋  沙律醬  炒香芝麻
做法
  1. 珍珠米洗淨煮飯,飯熟趁熱加入調味料,輕手拌勻,放涼
  2. 青瓜洗淨(可去皮)切條,蘿蔔切條,雞蛋煎好切條,蟹柳略蒸除去包裝
  3. 取紫菜一塊放於壽司蓆上,光滑面向蓆,鋪上飯在紫菜約3/4位置上
  4. 飯約中間位置放上青瓜、蘿蔔、雞蛋、蟹柳,唧上一行沙律醬
  5. 然後卷起成圓柱體,收口向下
  6. 用利刀每條切成8等份(大小按個人喜好),排於碟上,撒上芝麻


 

8 則留言:

  1. 我又係宅男細時做過壽司,之後都冇整過,連塊竹蓆都掉咗。
    你捲得好靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 竹蓆我是後來買過的,用來卷瑞士卷,好好用。

      刪除
  2. 回覆
    1. 自己整,整好盡快食,比較安全。

      刪除
  3. 哈哈,我都係,已經很久沒有做壽司了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來大家都係用喱D方法,氹下小朋友。

      刪除
  4. 我以前也是用同樣的材料來包,天下父母心大家氹小朋友的方法都是一樣👏,自從他們去上大學之後我都冇整好耐,都好懷念小孩吃著自己卷的寿司一臉滿足的樣子

    回覆刪除
    回覆
    1. 我們的經歷都好一致!現在他們吃著仍然滿足,仲教我下次用烤鰻魚...

      刪除