2021年3月3日 星期三

日本生吐司?餐包

有網友建議我整日本生吐司

 何為生吐司我真係後知後覺

上網睇過下

其實是落咗中種的麵包

記得我初入門玩烘焙

時興是獨角仙藍大門的17小時包包

與現在的日本生吐司異曲同工

只是麵種方面大同小異

我根據網上食譜配合自己的食譜

我不喜吐司就做餐包

效果唔錯

很軟熟拉到一絲絲

可以不加任何東西好開心食完整個包

即是所謂之生食











材料

A  高筋粉100克   水100克   依士1克

B  水100克   糖60克   鹽1克   高筋粉230克   奶粉20克   依士1茶匙   牛油30克

做法

  1. 材料A全部拌勻,發酵1小時,加保鮮紙放雪櫃發酵12小時或以上成為麵種
  2. 材料B順次序放入麵包機,最後加入全部麵種
  3. 按麵包麵糰制,至發酵完成
  4. 倒出麵糰排氣,分成9等份,靜置10分鐘
  5. 每份麵糰滾圓,排入烤盤第二發酵至完成
  6. 掃上蛋液,放入預熱185度之焗爐中間層,上下火熱風對流,焗約20分鐘至金黃色
  7. 出爐放於涼架晾涼

  • 各家爐火有異,請自行調節
  • 天氣寒冷,麵包機完成程序,麵糰仍未發酵到理想程度,要等待到發酵理想程度才可做包


14 則留言:

  1. 好靚呀,最愛一絲絲的麵包

    回覆刪除
  2. 軟熟拉到一絲絲是最正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝陸姑娘!喱個包放到第二天仍然好軟架。

      刪除
  3. 個包顏色焗得好靚喎!(^ω^)

    回覆刪除
  4. 見到有一絲絲,又軟熟,真係高手先整到!叻叻!

    回覆刪除
  5. 嘩!翠兒見到你整啲麵包,蛋糕,一個字形容「正」好軟熟又拉絲焗到顏色又靚,想請教你我做的麵包唔知點解好易變實(老化)我有用中種但搓好後發酵一陣就即刻用,冇放入雪櫃
    不過發酵我是將粉糰放入焗爐加盆滾水發至兩倍大,但不知是否網上所說發酵環境溫度和濕度都太高的原因?但我下次會試吓你這種方法老麵放入雪櫃看看如何,謝謝你的分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    3. 小滿你好!我聽晒你話整日本生吐司喇,真係唔錯,喱個包放到第二天仍然好軟嫁。其實麵包由一出爐,就開始老化。
      做麵包要有耐性,不可以心急,建議你晚上做麵種,放室溫一小時才放入雪櫃,到第二天任何時間以做包了。麵糰放焗爐發酵,我是用低溫30-35度,一定不能心急用高些溫度。第二次發酵也很重要。你的麵包硬,可能未掌握到麵糰發酵恰到好處的時候,繼續練習,一定成功的。

      刪除
    4. 😄!咁聽話,多謝哂你,我獲益良多,我真係要慢慢多D練習吓,其實你講得好啱我還未掌握到麵糰發酵的竅門,其實包係發嫁只不過不是很鬆軟,我有空再試吓你的方法,🙏

      刪除