2014年3月30日 星期日

芒果布丁

已前我家小朋友去飲茶
好鍾意要一客布丁
我也試過一個食譜
要落雞蛋的比較麻煩
最近見網友Allie的食譜簡單易整
家中有材料儲備
近日芒果又大又甜
就整了這美味的飯後甜品
又香又滑
比茶樓的更好吃
 
 

 





 
多謝Allie食譜
 
 
我家嗜甜,食譜略有更改
材料
鮮奶150克  淡忌廉150克  砂糖40克  魚膠粉6克  芒果肉適量
 
做法
  1. 芒果去皮起肉,部份切粒飾面,其餘打成蓉
  2. 鮮奶加淡忌廉慢火煮熱,不要煮滾
  3. 砂糖和魚膠粉拌勻,加進鮮奶忌廉中攪至溶
  4. 待涼加入芒果蓉拌勻
  5. 分杯放雪櫃雪凍,加入芒果粒便成

16 則留言:

  1. 回覆
    1. 好開心見到芹菜呀!請隨便慢用!

      刪除
  2. 回覆
    1. 對呀!天氣一熱就想食冰凍甜品。

      刪除
  3. 早晨、請問你部攪拌搾汁機咩牌?謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 吾好意思,部攪拌機係贈品,吾知乜野牌子。

      刪除
  4. 見到咁大粒嘅芒果肉,真係好想食呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 請你食吖!我都係鍾意大大粒咁食呀!

      刪除
  5. 師姐, 你好嗎? 布丁好正 !
    近日來電腦壞....無九方中文輸入法 ,用速成, 這篇打了30 分鐘!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝師姐,我好好。
      原來電腦壞左,吾怪得咁耐吾見你啦。
      真係辛苦你喇,快D練習下倉頡啦。

      刪除
  6. 茶樓啲好貴呀,自己整又新鮮又可以多芒果

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!茶樓果D吾夠甜,自己整可以調校到啱口味,好好食架。

      刪除