2014年3月20日 星期四

馬蹄糕

見到GIGI姐整馬蹄糕
囝囝話好耐冇食過馬蹄糕
諗下又年多冇整過喇
屋企有包馬蹄粉仲未開封睇下未過期
買左馬蹄煲湯有用剩
蒸番一底大家懷舊下啦
這款懷舊馬蹄糕
口感比較煙韌,有很高的透明度
有點像“松花皮蛋”,很好看的




 
 







 
 入過雪櫃切開煎一煎更好味

 
 
材料
馬蹄粉150克  清水900克  片糖225克  薑2片  馬蹄肉150克  油1茶匙

做法
1.          清水450克加入粉中開成粉水,馬蹄去皮洗淨拍碎備用
2.          450克水加入薑片、片糖煮溶,加入馬蹄肉、生油略煮
3.          撈起薑片,邊攪邊把半勺粉水加入糖水中
4.          邊攪邊把糖水倒入粉水至完全攪勻,倒入蒸盤
5.          大火蒸約30分鐘至熟

貼士
彻底放涼才可切件食用
翻熱切約1cm厚片慢火煎或蒸約5分鐘至透明即可食用

馬蹄肉可以隨意加減,或完全不加
薑片增加香味,不喜歡薑的朋友可以不加
怕甜的朋友可以減糖的份量

14 則留言:

  1. 我第一應該有得食。謝謝翠兒。

    回覆刪除
  2. 新鮮食最好,唔好等啦!呵呵.....好味呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝雨大俠捧場!真係好清甜好好味!

      刪除
  3. 咁啱嘅、我都係見Gigi姐整、又學佢整^v^

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 多謝年青人!又真係好清甜好好味道!

      刪除
  5. 回覆
    1. 多謝多謝!我都覺得好靚,仲好好味添!

      刪除
  6. 好靚晶瑩剔透的糕身,太吸引哦!🤤我食過一次是朋友自己整好好食,依家馬蹄好貴成十蚊一磅等它減價先

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地馬蹄好平,幾蚊一包大約有一磅。

      刪除