2014年3月6日 星期四

近來屋企人喜歡在家吃早餐
我就整些中式包放雪櫃
中式包方便呀
蒸返熱就新鮮出爐一樣美味
 
冇耐性等包種發酵
用依士發容易控制時間
餡料隨意便可
今次用左叉燒餡
配合減肥所以落少點
所以是不合格的叉燒包


 
 
 

 

 


 


 
 

14 則留言:

  1. 早晨翠兒:我有口福喇,有出爐包包食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝惠惠咁早黎探我,趁熱食啦!

      刪除
  2. 叉燒餡 也不算少啦師姐,我反而喜歡這比例,太多餡吃不到包皮的質感!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝師姐!其實D餡都夠送包皮咯,你講得啱,包皮好鬆軟好好食呀。
      我這比例是2:1,規格應該是3:2。

      刪除
  3. 靚過我呢度茶樓嗰啲叉燒包呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!不過我喱個不是正常的叉燒包呀。

      刪除
  4. 好開心見到你整包呀, 我都好鐘意整中式包^v^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝!你整左桃包未呀?

      刪除
    2. 未呀, 仍在找食譜。。。 喜歡中式包, 因覺得較西式包易整,而且勝在可一次過整多啲,第日翻蒸又軟返^v^

      刪除
    3. 我就覺得麵包比較易整喎!^o^

      刪除
  5. 唔知点解我次次做包d皮都好黄.....又發唔起!

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚婆婆好耐冇見!發吾起可能係依士有問題,發得起就白架喇。

      刪除