2014年3月1日 星期六

煎藕餅

外出食飯發現好多人鍾意點煎藕餅
咁就容易啦
喱道菜又經濟又易整
可以經常食
當然煎藕餅都有好多方法
我只是做我屋企人喜歡吃的
 
 
 



 
 
 
 

 
 
材料
蓮藕  鯪魚膠  芫茜  蔥
 
調味
鹽  糖  雞粉  胡椒粉  油各適量  麵粉1-2湯匙
 
做法
  1. 蓮藕洗淨去皮,小部份切幼粒,其餘磨粉
  2. 藕粉加入藕粒麵粉拌勻,加入調味料拌勻
  3. 加入已調味的鯪魚膠攪勻,加入芫茜蔥碎
  4. 煎至兩面金黃色上碟
 
心得
  1. 書本或電視節目要加入雞蛋,但我覺得口感大硬
  2. 可以用免治豬肉,我喜歡用鯪魚膠比較滑
  3. 喜歡腊肉腊腸的朋友,切粒加入更香口
  4. 蓮藕可以全部磨茸,少量切粒只為增加口感
  5. 不用煎的方法,成碟蒸熟加點豉油熟油,一樣美味

 
 

16 則留言:

  1. 我都係鐘意煎多D, 夠香口!

    回覆刪除
  2. 又試下你個法先,好似都啱我家人個味,
    不過磨粉是否用薑磨,
    屋企人吾喜歡吃整都冇用

    回覆刪除
    回覆
    1. 我細個用沙盆,當舊藕係擂漿棍咁磨,好幼滑。
      依家用薑磨便可以了,去邊樹搵個沙盆吖。
      我屋企人好鍾意食呀,出去食得8件收你幾十蚊架。

      刪除
  3. 呢個我都鐘意呀,用魚肉好D喎,唔使怕唔熟,叻叻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 吾係叻,魚肉真係易熟D,口感滑D啫,個人喜好。

      刪除
  4. 百厭唔食得,不過睇落又好家常噃,你屋企人真有口福嘞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咪加魚膠咪素食囉,真係好家常菜,經濟又好味架。

      刪除
  5. 呢個餸我耐唔中會整。成碟蒸又幾方便喎,揾次試吓先!多謝分享呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝到訪!大家分享,吾使客氣!煎比較香口,成碟蒸都好食架。

      刪除
  6. 翠兒:屋企人喜歡吃的才是最好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀軒軒!我地係屋企既尚宮,一定要知道屋企人既口味呀。

      刪除
  7. 早晨翠兒:現在蓮藕當做,整吓先,謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 惠惠吾使客氣,試下啦,真係經濟實惠的一道菜呢!

      刪除