2014年3月9日 星期日

燒豬仔骨

以前買豬仔骨是兩條一包綑綁式
今次見到間凍肉舖分開賣
好耐冇整過燒骨喇
買番一條食下先
切開黎燒仲快熟更香
真係好吃
 
 
 



 

 

 
 
材料
豬仔骨一大條
鹽1/2茶匙  糖1湯匙  叉燒醬1湯匙  海鮮醬1湯匙  麻油胡椒粉各少許  玫瑰露酒適量
蜜汁(麥芽糖1湯匙  沙糖1茶匙  鹽少許  水1茶匙)
做法
豬仔骨解凍洗淨瀝乾水,切開一支骨一條
加入全部調味料撈勻,醃約2小時
放入預熱240度焗爐,用上火焗約15分鐘
反轉再焗15分鐘,塗上蜜汁,降至180度焗約5分鐘
反轉塗蜜汁又焗約5分鐘至金黃色上碟
 
 

24 則留言:

  1. 嘩!好味呀!我鍾意食骨架!

    回覆刪除
  2. 好味呀師姐...但欠了一杯啤酒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 師姐我等你黎左先開啤酒呀!^o^
      真係好好味!飲杯!

      刪除
  3. D色好靚..味道應該一流.
    對唔住.我要偷師學整..

    回覆刪除
    回覆
    1. 小吉婆婆,真係好好味架,你都玩下啦,千祈吾好講對吾住呀,大家分享嘛!

      刪除
  4. 回覆
    1. 都好香好好味架,當然吾夠你燒臘舖果咁D正宗啦!

      刪除
  5. 冇得食.....可唔可以整齋嘅燒臘麵筋,好味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 吾好意思呀,燒臘麵筋我吾識整,油炸鬼打個酸甜獻做齋咕嚕肉我就識。

      刪除