2020年10月28日 星期三

蒸鱔

街市魚檔有開刀鱔買

通常一開二半條有斤多重

那天見到有一舊中間半斤多點

啱晒我二人餐

蒜頭豆豉蒸真美味










10 則留言:

  1. 好美味喔!两人餐很大碟,我雖然不吃鳝但用這方法来蒸鱼應該都好好味.

    回覆刪除
  2. 好耐冇食鱔啦,好吸引呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 隔得耐無食鱔,我會想食的,你也食返餐啦。

      刪除
  3. 翠兒, 炒過料頭才用來蒸鱔,功夫多了,但味道香好多?
    為什麼會有中間段賣? 妳真幸運!

    回覆刪除
    回覆
    1. 中間段真係可遇不可求,但我也買到過兩次呢。
      我喜歡少少油炸下D蒜頭豆豉,喜歡蒜味的朋友可以加點生蒜。

      刪除