2015年3月15日 星期日

四季桔果醬

每年只有春節過後
才有四季桔用
除了醃咸桔仔之外
我還喜歡做果醬
 
 
 
果皮切碎、果肉去核


先煮果肉10分鐘,隔去渣滓


加入果皮和糖煮至濃稠




 
 

8 則留言:

  1. 你好好心機呀!由於我冇種年桔,自從有红火蟻那年開始,怕D花農打重農藥,所以已沒有浸咸桔仔了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小月!其實我都有聽到桔仔有農藥,但咸桔仔只會間中食一粒,吾怕掛。

      刪除
  2. 聽講內地好多年桔都噴有農葯,真係食用時要小心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝年青人關心!我都聽到桔仔有農藥,我只是間中食少少,吾怕掛。

      刪除
  3. 用來搽麵包和餅乾吾錯喎,翠兒叻叻!,

    回覆刪除