2021年11月27日 星期六

紅燒肉

 紅燒肉我地叫炆豬肉

又去凍肉舖

睇見五花肉好靚

買一條約一磅左右

炆到淋入口即溶

與豬手相比又是另一種風味

食肥豬肉都是一種樂趣呀








12 則留言:

  1. 平時唔敢食肥肉,久不久吃一餐會好滿足。
    把五花肉解凍出水,都有助於把肥油釋出啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 又唔會一次食好多,間中食下無問題。

      刪除
  2. 你炆得顏色好靚有啲汁好下飯,有時我加幾隻烚蛋味道好似鹵水蛋,還有偷懶唔炒菜,可以倒出少少汁加點🌶️碎沾新鮮青瓜當作一味拌菜都唔錯㗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你有咁多食法,謝謝分享。

      刪除
    2. 唔好客氣!我睇你的blog獲益良多就真!不過我們作為"煮婦"有時都唔知煮乜簡單又一餐😄

      刪除
    3. 你應該寫網誌,大家交流下好呀。

      刪除
  3. 看見你的入口即溶紅燒肉,憶起早幾年我跟朋友到內地食好西,吃到入口即溶紅燒肉,很回味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!我沒騙你,真係煮到入口即溶,好美味噢!
      食材好平,石油氣貴D。

      刪除
  4. 其實我都好喜歡食半肥瘦豬肉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 間中要食下自己喜歡的食物,不要吃太多便沒事的。

      刪除