2021年11月12日 星期五

鮑魚海參炆冬菇

 不是經常煮的菜式

我會在人少少的時候試做

假如失敗可以改進

成功或失敗都不至於無餸食

等下次過節就可以出新菜式了





超市罐頭鮑魚仔做特價

買了一罐38蚊

雪櫃拎一條浸發海參

浸兩三隻冬菇仔

就用咗鮑魚的汁來炆

不用調味已經不錯了

先炆淋冬菇海參

最後才落鮑魚煮一煮便成

10 則留言:

  1. 用罐頭鮑魚做餸,不用花時間浸發乾鮑,炆煮起來較為容易。
    先試做試味,十拿九穩,你很聰明。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喱D罐頭鮑魚仔,價錢大眾化,又方便,不錯呀。
      謝謝秋葉姑娘誇獎,煮廚應該盡責。

      刪除
  2. 回覆
    1. 對呀,準備過年過節就加大份量,這樣煮了。

      刪除
  3. 罐頭鮑魚仔帶來大家的方便。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喱D罐頭鮑魚仔,價錢大眾化,又方便,不錯呀。

      刪除
  4. 豐富又名貴的菜式好食,罐頭方便,我買阿一罐裝6頭持價$85美元好味,乾飽在外面食自己從來未煮過,人家送了我4頭乾日本吉品好大隻$1,500 太名貴我都唔識整,我一般買急凍澳州青邊飽10隻才$40低食用來焞佛跳牆好正

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講果D全部係上等貨、貴野,當然好味啦!
      我喱D係平價貨咋,聊勝於無,家常便飯可以接受。

      刪除