2021年11月20日 星期六

炆豬手尖

 早前買了豬踭做薰蹄

又見到有豬手的前半部賣

價格比豬踭貴一點

豬手尖基本上是皮包骨

吃起來比較滑

聽講是成隻豬手最好吃的

買兩磅來炆









做法
  1. 先解凍,再用淡鹽水浸20分鐘,沖水洗淨
  2. 凍水落鑊,加薑、蔥、酒出水約10分鐘,再次沖水洗淨
  3. 薑片起鑊,爆炒豬手,讚酒,下滾水浸過豬手
  4. 加入調味料:冰糖、鹽、豉油、蠔油各適量,八角2粒
  5. 大火煮約10分鐘,收至中小火煮約共45分鐘熄火焗15分鐘
  6. 未夠淋再繼續煮,夠淋試味,開大火煮至收汁



14 則留言:

  1. 睇見好吸引,都係要買些回來煮煮,才有得吃了。

    回覆刪除
  2. 我又係喜歡買呢部分,好抵食,原來叫豬手尖,謝謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!豬手尖個名係我自己開的,真係抵食呀。

      刪除
  3. 回覆
    1. 謝謝!真係好有彈性,好吃的,不錯呀。

      刪除
  4. 炆豬手好味,睇到質感剛好,我炆豬手有時撞手神過腍唔好食我喜歡有多脛的部位,其實我都分唔清係豬手還是豬腳,因為已經切好包裝一盒盒價格是分別的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小滿:豬手應該係前腿,脛肉較粗多肉:豬腳較細沒有瘦肉。尖端的部份皮肉很薄,沒有什麼好吃。

      刪除
    2. 謝謝秋葉阿姨,解釋得好清楚。

      刪除
  5. 唔該曬秋葉阿姨聽完你詳細講解我完全明白。

    回覆刪除
    回覆
    1. 豬腳基本上無乜肉食,但一樣有銷路,很多人煲薑醋都買一對豬腳加落去,取其骨多令薑醋更加甜,更多鈣質。

      刪除