2021年11月22日 星期一

菠蘿包

 好耐冇整菠蘿包

要練習下喇

用半份麵糰做四個

我鍾意食酥皮

特登整大塊啲皮

嘩好大個呀

一出爐畀我食咗一個

皮脆內軟

真係好食呀

食譜請看菠蘿包








另一半麵糰做椰蓉包

心得

  1. 自家出品,酥皮整大塊D和厚D
  2. 飾面蛋液要蛋黃多點,焗菠蘿包要高火一點

12 則留言:

  1. 兩款我都喜歡,我試過用麵包粉套裝與麵包機做菠蘿包,都是麵包店的菠蘿包好食,哈哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!下次不要用套裝粉,就會好吃過麵包店了。麵包的成敗在於酵母,我買原裝真空包裝的酵母,開封之後好好保存放於雪櫃,兩年仍然效果很好。自己整麵包可以比一般麵包店好吃,是不計成本,落足材料。

      刪除
  2. 好喎!有兩種口味多個選擇兩樣都係我的至愛因為麵包西餅好啱我

    回覆刪除
    回覆
    1. 我經常是一份麵糰做兩種口味,多數係椰蓉包加提子包。

      刪除
  3. 回覆
    1. 哈哈!年青人真識攪氣氛,不過真係好好食架。

      刪除
  4. 回覆
    1. 謝謝捧場!每樣拎一個食啦!哈哈!

      刪除