2021年11月4日 星期四

洋蔥炒豬肝

煮咗幾十年飯

一定做過豬肝菜式的

幾十年做法有很大改變

可能是豬的改變

也可能是人對食物的要求有改變

學無止境

看了不少網上食譜

總結出適合自己的做法

炒出這碟比較滿意的

洋蔥炒豬膶

食官評價:好吃




很多人怕豬肝的膽固醇高不吃

大少給我一本鐵人食單

其中有豬膶菜式

每周不要食多過一次

就安全的

我成個月才煮一次

應該十分安全



10 則留言:

  1. 我覺得間中食下,應該唔會對健康有影響。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,一個月才吃一兩次,也不要大量地吃,不會有問題。

      刪除
  2. 我都好耐無食豬膶,相信間中食下冇問題。

    回覆刪除
    回覆
    1. 間中食下,不要一次吃太多,應該冇問題。

      刪除
  3. 很喜歡粉粉糯糯的豬膶,,我一年中也吃兩三次,不敢多吃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家中也有人喜歡吃豬膶的,我間中煮下,不要一次吃太多便冇問題了。

      刪除
  4. 豬肝好好食其實時代唔同咗,唸起細時常常食豬肝滾湯,煲粥,炒荷蘭豆,依傢可能一年都食唔到幾次,我試過用豬肝煮薑酒來補吓身都唔錯㗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 七十年代,豬肝是營養品,豬肝洗一洗,切開調味,加滾水浸一浸,煮滾喝湯食豬肝,高級補品!

      刪除