2021年11月18日 星期四

青欖鰂魚湯

 青欖鰂魚湯

是我用咗幾十年的食療湯水

初起感冒喉嚨不適

或有咳嗽

煲這湯水飲咗喉嚨舒服晒

病咗梗係要睇醫生啦







材料

鰂魚一條   蘿蔔1斤   青欖10粒  陳皮一角   蜜棗2粒   薑4片

做法

  1. 蘿蔔去皮切件,青欖洗淨拍鬆,鰂魚劏淨用鹽略醃,陳皮蜜棗沖水
  2. 鰂魚加薑片煎香,加入滾水,滾起成奶白色,全部材料放入煲內
  3. 加入適量滾水,大火煲15分鐘,轉中小火煲1小時,加少許鹽調味

14 則留言:

  1. 成日見blog煲青欖湯,但我真係好少見到有青欖賣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 旺角有幾檔有得賣架,賣竹蔗,馬蹄,土茯苓,臭草,龍利葉,白花蛇舌草...喱D生草藥檔就有得賣。

      刪除
  2. 這個食療湯水是古方,應該很有療效,也可以作為治療傷風感冒,不過我沒有煮過。
    如果我有喉痛,有時吃一片感冒止痛藥就好了,連喉糖、蜜糖水都不用吃,所以養懶了我。

    回覆刪除
    回覆
    1. 秋葉阿姨你真幸運,一片藥就藥到病除,不用咁麻煩煲湯水了。

      刪除
  3. 這幾種食材對喉嚨好有益,我試過煲因為從來未見過有新鮮青欖賣只好用罐頭的,煲出來不一樣的東西。

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒有青欖,可以用涼果的甘草欖,咸欖代替,這些是青欖的乾品。

      刪除
    2. 唔該曬!原來乾品可以代替,咁就容易好多·

      刪除
    3. 不用客氣。以前藥材舖有咸欖賣的。

      刪除
  4. 我未試過青欖鰂魚湯,多謝你分享。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不必客氣!青欖有清熱消炎,利咽止痛之效.對咽喉乾涸,疼痛不適很有幫助。
      白蘿蔔功效止咳,鰂魚益氣健脾,利水消腫。
      常言道:「冬吃蘿蔔夏吃姜,一年四季保健康」。

      刪除