2021年11月16日 星期二

合桃咖啡曲奇

 得閒無事搵啲野玩下

焗幾塊曲奇

換湯不換藥

今次加合桃咖啡

焗時已經好香咖啡味

適合喜歡飲咖啡的朋友






材料
牛油100克  糖霜70克  低筋粉180克  全蛋半隻  合桃肉70克 
即溶咖啡粉2茶匙  滾水3茶匙
做法
  1. 合桃用160度焗10分鐘,聞到香味即取出,放涼略切碎備用
  2. 咖啡粉用滾水攪溶備用
  3. 牛油切成小粒加入糖霜,篩入低粉,用手指抓至牛油溶
  4. 加入蛋液和咖啡再抓勻,加入合桃碎拌勻
  5. 用保觧紙包成長方體,放入冰格雪約30分鐘
  6. 切成約6-7mm薄片,約160度上下火,焗約20分鐘至合桃有點黃色
  7. 出爐放涼,密封包裝


各家爐火有異,請自行調節
合桃份量按個人喜好自行加減
做成方形或圓形按個人喜好
餅比較深色吸熱,比一般曲奇調低約10度爐溫
我覺得雪30分鐘時切片是最理想的
也可預先做定放雪櫃,需要時焗


11 則留言:

  1. 真羨慕你懂得烹弄食物來渡過餘閒,我只識買花生回家烚熟,曬乾嚟消磿時間。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝支持,整野食打發時間,有得玩有得食,最好不過了。你製作咸乾花生,也樂在其中吧!

      刪除
  2. 睇到都覺得香,其實合桃和咖啡味好夾,你真係好心機曲奇正包裝靚加埋個禮盒送人唔講還以爲在外面買👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 我與你的想法,真係南轅北轍。我不會買昂貴的禮盒包裝,送給別人,會首先聲明是自家品牌,簡單包裝。餅乾獨立包裝,完全是為了食物的保質。

      刪除
    2. 翠兒!我不是常買昂貴的東西,當然送人一定要話給人哋知收者更加開心,我意思是你做的餅干好專業睇起來好似外面賣,雖然簡單的包裝我哋都唔易買到除非在淘寶買但寄貨有時唔方便,所以我整完唯有放入瓶內保存,個別包保質會耐些。

      刪除
  3. 自己識做小食,真係好方便。鍾意食咩都得。

    回覆刪除
  4. 又是我的至愛,雖然我冇口福品嚐,但有眼福都是亞Q精神,哈哈

    回覆刪除