2020年7月25日 星期六

士多啤梨果醬

行超市見到好新鮮的士多啤梨
買了一磅回家
士多啤梨真係好酸
煮了果醬
塗麵包或加入蛋糕都好吃噢

那天傍晚看水果傳
原來紅色成熟了的士多啤梨
與未成熟青色的士多啤梨
是一樣的酸度
只是種子成熟了
變成誘人的紅色和香味
讓人覺得好甜去吃它
為它傳播種子










材料
士多啤梨1磅    砂糖350克    水適量   檸檬半個
做法

  1. 士多啤梨洗淨去蒂切粒
  2. 倒入砂糖醃一下
  3. 全部倒入煲,加少量水,中火煮,擠入檸檬汁
  4. 中途要不停攪拌,當果醬開始變稠時開始收細火
  5. 煮至差不多濃稠,取少許放在白色碟上,稍涼可劃出分界便完成


各人喜好甜酸度有異,請自行加減糖的份量
可以放入攪拌機打成蓉,只是我喜歡有一粒一粒的士多梨增加口感


12 則留言:

  1. 自家製,最天然的士多啤梨果醬最正!

    回覆刪除
  2. 我都會將酸嘅士多啤梨做醬㗎,因為太酸好難食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!酸就冇人吼喇,放得一兩日爛咗,不如趁新鮮煮咗果醬。

      刪除
  3. 哈哈!终於又可以入來留言了,唔知点解之前有Dblog係唔可以留言的,所以今次留到真好彩了,自制果醬一流呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小月你好呀!好耐冇見喇,你好嗎!
      但我仍然入唔到你個卜喎,話要你邀請才可入去看呀。

      刪除
    2. 翠兒:感恩都還好,謝謝妳!
      我都唔知点解,很多朋友都話入唔到,但我個blog係公開的,無須邀请的,而我可以睇到你們的blog,但很多個都不能回應,所以我已經很少逛blog,亦停了寫,今次又好彩比我回應,很開心呀!

      刪除
    3. 老朋友了,有空入來傾下計我好開心!

      刪除
  4. 翠兒: 我最近又係遇到这個問題睇到但又不可以留言,不知什么原因,所以今天可以馬上和你聊一下

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔怪得咁耐唔見你,希望以後冇喱個問題。

      刪除