2021年8月30日 星期一

小春卷

 又係網上食譜

小春卷

平時春卷多數用爽口材料做餡

今次師傅用蝦膠

加點西芹和紅蘿蔔

做成手指大小

一塊春卷皮切開四份

加餡卷起少少麵糊粘口

兩頭沒封實

中慢火炸至金黃色

瀝乾油上碟






有剩放入冰格

隨時取出即炸便可 


8 則留言:

  1. 小春卷脆卜卜,炸得好靚,正餐小點都啱,你這個放晾后脆嗎?我見綱上有啲人用氣炸鍋焗都好脆,我冇氣炸鍋鍋因為家裡日前日晚買埋好多玩具,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 脆的。炸春卷我不會用氣炸鍋,我覺得真係用油炸才好吃。
      氣炸鍋我覺得最理想是烤本身有油的食物,例如烤雞,豬肉...會迫出D油,烤完脆卜卜。

      刪除
  2. 靚靚吸油紙承載美味可的春卷,好看又吸引的小吃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!視覺好重要,好睇D會引起食慾。

      刪除
  3. 做得小巧靚靚,應該也好美味。
    翠兒,其實整嘢食都係一種藝術,這方面你好成功呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝EE!我都同意你的看法,正在努力中。

      刪除
  4. 要用幾多蝦先可以打到這個份量的蝦膠?please

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個份量只用了半斤雪蝦拆肉打蝦膠。炸春卷不用加太多餡,影響脆度。

      刪除