2021年8月6日 星期五

竹筍雞

最近街市有好靚的鮮筍賣
小時候竹筍是高檔食材
不是隨便買來吃的
進館子叫碟蠔油鮮筍也是上菜了
所以有機會我都會買
做一兩道家常菜滿足下自己
今次先來個湯餸
竹筍雞






再做一次沒有冬菇加一包鮮菇





8 則留言:

  1. 竹筍有食但竹筍未食過,我真系大鄉里😄,我都好鍾意食筍特別是干筍燜炒都好好食

    回覆刪除
    回覆
    1. 筍有好多食法,未食過這湯餸都好合理,夏天餸,清清地唔錯架。

      刪除
  2. 我家真係好少食筍,事關我老媽生前好反對食筍😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前老人家覺得筍属於發物,摷舊患,所以好反對食筍。

      刪除
  3. 回覆
    1. 鮮筍只是多個程序,買回家即刻去殼,然後煮一煮,浸一浸,去掉苦澀味,就可以隨你喜歡來做菜了。鮮筍比較爽口好吃。

      刪除
  4. 我都喜歡鮮筍,所以有時會買罐頭回鍋肉滿足一下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 鮮筍属於季節性的食材,我一年也只吃一兩次。

      刪除