2021年7月31日 星期六

豬扒第二食法____咕嚕肉

 咕嚕肉









材料
梅頭豬扒三片(約300克)  菠蘿2片  青紅椒各適量
醃料
A  鹽1/2茶匙  糖1茶匙  雞粉1/2茶匙  麻油、胡椒粉少許  薑汁酒1茶匙  清水2湯匙  蛋黃1個  
B  生粉適量
糖醋汁
茄汁2湯匙  鎮江醋1湯匙  喼汁1湯匙  鹽少許  糖適量,加菠蘿水或清水適量(全部約八分滿碗)
做法
  1. 清水浸過豬扒面,加入1/2茶匙梳打粉攪勻,浸約30分鐘以上
  2. 豬扒沖水至乾淨,瀝乾水並用廚房紙吸乾水份,切成麻雀牌大小備用
  3. 醃料A放在大碗內攪勻,放入豬扒,用手爪勻,最後加上一湯匙生油醃一小時以上
  4. 沾上乾生粉,抖出多餘部份
  5. 燒滾適量油,逐粒豬扒放落鑊,炸至金黃撈起備用,下青紅略炸即撈起
  6. 煮汁,試味,加少量生粉水,煮至濃稠,加少許油
  7. 先加入青紅椒和菠蘿炒勻,關火加入豬扒粒,炒勻上碟

8 則留言:

  1. 呢個我至喜歡,可以食多碗飯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也喜歡,甜甜酸酸的好開胃。

      刪除
  2. 我也很喜歡咕嚕肉,甜甜酸酸的獻汁緊緊扣著香脆肉塊,樂透了。

    回覆刪除
  3. 我至愛的咕嚕肉/生炒骨。每次返香港都要食幾次。

    回覆刪除
    回覆
    1. 疫情關係返唔到香港,自己煮啦。

      刪除
  4. 色香味一流睇到都有食慾,今天我剛好煎越式香茅豬扒在吃晚飯時家人提到好耐冇食生炒骨啦!好巧我又係打算明天整這道菜,酸酸甜甜下飯菜👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇到有食慾,食到仲有食慾呀!你要煮多D飯呀。

      刪除