2021年7月14日 星期三

炆龍躉

 買開刀大龍躉

啖啖肉無下欄

加點冬菇火腩蒜子來炆

真係好香好吃哦




材料

龍躉肉約1斤   火腩、浸發冬菇(先蒸淋)、蒜子各適量

調味料

A  鹽1/2茶匙  糖1茶匙  胡椒粉少許  雞蛋1/2隻  生粉適量

B  蠔油1茶匙  糖1茶匙  老抽少許  生粉水少許

料頭   薑片、乾蒽

做法

  1. 龍躉肉切件,洗淨用廚房紙吸乾水份
  2. 加入調味料A,醃約15分鐘,加入生粉,讓每件魚都沾滿生粉靜置5分鐘
  3. 燒熱鑊加入油適量,分兩次把魚塊炸至金黃色盛起備用,加入蒜子炸至金黃色
  4. 倒起油留下少量,加入料頭、火腩冬菇爆香,加入魚件略炒,讚酒,加水適量,加調味料B,加入蒜子,大火炆約10-15分鐘,試味,看情況調味加少量生粉水,上碟

這碟因忘記浸冬菇,是沒冬菇的

10 則留言:

  1. 回覆
    1. 對呀!仲係無下欄,買幾多食幾多。

      刪除
  2. 我細佬好鍾意買龍躉食,啖啖肉喎。不過英國無呢。

    回覆刪除
  3. 我每次入到來,都不會失望而回,雖然沒有口福,但有眼福!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的支持,我的生活沒你那麼多采多姿,唯一可以分享的就是這些每天都要做的事吧。

      刪除
  4. 回覆
    1. 謝謝到訪,謝留言。炆龍躉又香又好味啊!

      刪除
  5. 我無你咁既烹調技術,就算見到靚龍躉肉都唔敢買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 建議你下次見到買來試下。其實以前我都不敢買的,買餸鍾意睇人生劏大龍躉,檔主之後分門別類切開一舊舊來賣,好多人買。先是買少少試下蒸,檔主除幫你去魚鱗,仲問你點整,幫你切埋,如果蒸,5分鐘就可以了。我只是用一般炆魚的方法去炆,以前紅燒大魚頭,依家買個大魚頭都好貴,要50、60蚊以上,不如買龍躉肉8蚊一両,全部食晒,有好多人買魚鰭部份來炆,更滑更好食。

      刪除