2021年8月26日 星期四

煲糯米飯

我喜歡吃糯米製品

由簡單的糯米飯至好麻煩的鹹肉糉

當然都是自己做不會去街買

如果唔想落街買餸

雪櫃有菜

屋企仲有糯米

就煮糯米飯

煮多碟菜就可以了









材料
糯米、浸發冬菇、腊腸、浸發蝦米、炸花生各適量
做法
  1. 糯米洗淨浸水約2小時,瀝乾水備用
  2. 冬菇、腊腸切粒,蝦米大隻略切細
  3. 燒熱鑊下少許油,炒香腊腸蝦米冬菇,讚少許酒,加糯米炒勻
  4. 放入電飯煲,加水至剛沒過米面,按煮飯鍵
  5. 煮熟加少許熟油、煲仔飯豉油,拌勻盛碗,加上炸花生

12 則留言:

  1. 看見圖中的糯米飯,已令我垂涎三尺!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你年青人!有人同好,真開心!

      刪除
  2. 足料自家糯米飯,有食神!

    回覆刪除
    回覆
    1. 家常便飯啫,求其屋企有乜就落乜,最緊要軟硬適中好味道。

      刪除
  3. 翠兒:我又係一樣糯米雞,糭,糯米飯是至愛,你炒得粒粒分明又多料🤤,兩星期前我包咗20隻咸肉粽突然想食,所以不用等節日才包自己動手豐衣足食👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 澄清一下,我這糯米飯是用電飯煲煲的。
      你這一句〝自己動手豐衣足食〞我由細聽到大。你們家在外國更加貼切,有D野食有錢都買唔到呀,真係要自己動手。你屋企人有口福,家中有個咁叻既主廚!

      刪除
  4. 唔好意思我寫錯咗原本想講你煮得粒粒分明,因為你煮到好似炒啲一樣,我試過如果用電飯煲煮水調得唔啱會變糊好難食,過奨!我煮嘢唔叻都係撞手神啫!這裡冇烹飪班上,有我一定去報名

    回覆刪除
    回覆
    1. 煮食都係要經過多次的嚐試,才能總結出成功的方法。依家上網乜都有得學,有教學影片,仲好過去上烹飪班!

      刪除