2021年8月13日 星期五

避風塘炒蝦

上星期超市的虎蝦做特價

買了兩盒

做了避風塘炒蝦

以前少食

原來很好吃的噢







材料

急凍大虎蝦300克  蒜頭8瓣  薑3片  青蔥1支  指天椒1支  麵包糠20克

調味

A鹽1/4茶匙  酒1湯匙

B鹽1/3茶匙  糖1/2茶匙  胡椒粉少許

做法

  1. 大蝦處理乾淨,瀝乾水下調味A醃約15分鐘
  2. 蒜頭及薑切未,青蔥和紅椒切粒
  3. 中慢火炸蒜未薑未至金黃色盛起備用
  4. 用廚房紙吸乾大蝦水份,大火炸至脆盛起備用
  5. 下油中慢火炒青蔥和紅椒粒,下麵包糠和蒜未,加調味B炒勻
  6. 加入蝦炒勻上碟
我這個是少蒜少辣。喜歡蒜味重和辣的朋友,可以增加蒜和紅椒仔的份量。


13 則留言:

  1. 回覆
    1. 好香!因為我怕辣,只落少少辣,不太辣。

      刪除
  2. 顏色都很漂亮。謝謝分享。週末快樂。

    回覆刪除
  3. 蝦好吃,但太辣會吃不消。

    回覆刪除
    回覆
    1. 秋葉阿姨說得對,我都好怕辣,只落一小支辣椒,微辣。

      刪除
  4. 你這碟蝦未食只望賣相已經好得喇!肯定添多幾碗飯,睇到都令我食指大動,結果忍唔住家裡又冇麵包糠,後來整咗個粉絲蝦煲,頂住擋先,下次再試整,哈哈!我係咪好為食呢!

    回覆刪除
  5. 翠兒!唔好意思!最近留言總會自動出幾次唔知點解

    回覆刪除
  6. 電腦有時會儍咗囉,出幾次唔緊要,最怕出唔到仲大鑊。
    真係幾好食架,又香又脆,都好易整啫,有蝦做乜唔試下呀?

    回覆刪除