2022年7月16日 星期六

試爐之曲奇

蛋糕麵包和曲奇 

是我家主要的三大烘焙出品

之前試過蛋糕麵包

今日要試下曲奇

最基礎的是唧花曲奇

總算成功了

舊焗爐可以功成身退





上一次試新爐是八年前
牛油曲奇

材料 
牛油     8安士
糖霜     4安士
低粉     10安士
雞蛋     1
呍喱哪油  半茶匙  
 
製法
1.   牛油放室溫放軟加入糖霜打發
2.   呍喱哪油加進蛋攪勻加進1.打勻
3.   篩過麵粉加進2.撈勻
4.   唧成餅形
5.   預熱焗爐,熱風對流200度上火180度下火,下層焗約20分鐘至金黃色

餅的厚薄有異,各家爐火有異,請自行調節
本來應該放中間層,但這個焗剛好是上轉軸的位置,影響到放不下兩盤餅,只好放下層,調校爐溫配合,還好總算成功。

7 則留言:

  1. 回覆
    1. 幾好呀,因為我要放落下層,離上發熱線距離遠咗,又有熱風對流,所以幾均勻。

      刪除
  2. 謝謝讚賞!
    牛油曲奇好吃又最容易整,我年中整唔少架。

    回覆刪除
  3. 翠兒出品,必屬佳品<=<,請問點解有時留唔到言,一係就匿名?

    回覆刪除
    回覆
    1. 小月過獎了!
      唔知點解,有時D留言去咗垃圾桶,我又唔知,仲以為大家唔得閒來探我了。

      刪除
  4. 回覆
    1. 過獎過獎!係翠兒烘焙坊,哈哈哈!

      刪除