2022年7月20日 星期三

竹筍炆雞

 我愛吃竹筍

早前已經有竹筍賣

但新出要十幾蚊一斤

最近價錢回落到十蚊一斤

我要買來吃了

煮了竹筍炆雞

爽口美味





材料

竹筍約一斤   雞半隻   浸發冬菇適量   薑蒜乾蒽各適量

做法

  1. 竹筍去外殼及底部老的部份,去外皮切開四件,用清水煮約30分鐘沖水
  2. 竹筍切件備用,吃少許如果還有苦味,再出水5-10分鐘至冇苦味
  3. 雞洗淨瀝乾水,斬件,加入少許基本調味,加生粉抓勻加少許油拌勻
  4. 燒熱鑊爆香薑蒜乾蒽,加入雞件煎至兩面金黃色,讚酒
  5. 加入滾水適量,加入筍片、冬菇,加鹽、糖、生抽胡椒粉各少許加蓋煮約15分鐘
  6. 試味加少許蠔油提鮮,收汁上碟

冬菇我通常略浸洗淨,浸發6-8小時,煮約20分鐘,待涼放入冰格,隨時可用

8 則留言:

  1. 新鮮竹筍好味呀,唔客氣食件先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀!我就是鍾意食新鮮竹筍,時令菜,正呀!

      刪除
  2. 我都愛吃竹筍,所以久不久會吃回鍋肉的筍片。

    回覆刪除
  3. 最近街巿見有得賣,我好想食,但唔識整,原來要出水去除澀味,又學到野。

    回覆刪除
    回覆
    1. 買隻食下啦,時令菜,不是時時都可以食到架。
      出過水未食住,用水浸住放雪櫃,可以兩三日都可以,不過記得每天換水一次。

      刪除
  4. 回覆
    1. 不難的,只是要先出水,去除鮮竹筍的苦澀味。

      刪除