2022年7月8日 星期五

豉椒炒花蛤

泳池重開

七月份有康體游泳班

我有幸抽中簽

上課完畢大少留言回家吃午餐

直去街市見到好大隻花烚

以前寫錯咗花甲

買一斤回家豉椒炒

隔咗好耐無炒要上自己網睇食譜

炒蜆

 一樣美味吃得滿足

只是用錯圓碟裝得太滿不好看



材料
花甲一斤
料頭
薑蓉、蒜蓉、乾蔥蓉、豆豉各一茶匙,紅椒一隻切碎
調味料
豆瓣醬、  桂林辣椒醬、蠔油、老抽各一茶匙  糖2茶匙  酒約一湯匙

做法
  1. 先讓花甲吐沙,洗淨瀝乾水
  2. 燒滾水,落花甲攪勻,開口即夾起,最後有不開口的棄掉,留起一碗水
  3. 燒熱鑊下油,炒料頭,下花甲炒勻讚酒
  4. 加調味料快炒,加入煮蜆水適量,煮滾埋獻上碟


8 則留言:

  1. 回覆
    1. 蜆有種獨特的味道,我都喜歡。

      刪除
  2. 好吸引呀,請問事前你係點處理的,我都好鐘意食呢D甲彀類的,但試過有一次,炒時其中一隻有很多黑色沙吐出,成鑊都係,要全部掉,唔敢再買了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小月!我搬咗個食譜過來。我比你做多一個步驟,洗乾淨之後飛一飛水,水滾落蜆,不要加蓋,金睛火眼睇住,邊隻開口即夾起,到最後你挾起的一定唔會有砂。之後快炒,不要炒過火,D肉唔會甩出來。

      刪除
    2. 原來咁,謝謝您的指導,我可以再買來試下了,我真係很喜歡食的,以往都係去相熟的檔買,未試過有砂,之後那檔口結業,買了一些有砂,之後便不敢買了。

      刪除
    3. 小月不用客氣,大家研究,喜歡食一定要試下。

      刪除
  3. 好看又好吃呀!~EEChan

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝EE,炒蜆真係好冶味好吃呀!

      刪除