2022年7月2日 星期六

豆沙鹼水糭2022

 每年包糉我都會買多點糉葉

今日8號風球唔會出街

要搵D野玩下過日子

一早就先浸糯米

然後洗糉葉分豆沙

包完到中午烚糉

烚完又要浸結果就一日喇

出品唔錯呀我滿意









要配糖漿或砂糖吃



材料
糯米3斤  鹼水4湯匙  生油6湯匙  豆沙1斤 竹葉、水草或棉繩適量
做法
  1. 糯米洗淨浸4小時或以上,瀝乾水加入鹼水和生油拌勻
  2. 竹葉和水草用滾水烚過,再洗乾淨瀝乾
  3. 豆沙分成25克一粒
  4. 4湯匙米一粒豆沙包成糉形
  5. 滾水開始計,烚3.5小時,熄火浸3.5小時出糉
  6. 用糖漿或砂糖伴食
心得之以法
包好的糉子排入煲內,加入滾水,用重物責住以防浮起
滾水一定要浸過糉子,中途要多次加入滾水,保持水要浸過糉子
豆沙最好用糯米紙包住,鹼水糉不宜包得大實,要留點虛位,才軟滑。

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 留言唔見咗!咁遲先覆不好意思。
      原來EE都喜歡食糉。

      刪除
  2. 你的出品,我極滿意,仲好想試食添😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝讚賞,有機會一定請你試食!

      刪除
  3. 哈哈!若我住喺你隔離,一定過嚟黐飲黐食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好想住係你隔離,第一時間有試食官分享,是最開心的事。

      刪除