2022年6月30日 星期四

蛋麵

約十年前好流行自制麵條

在內地一百蚊以下買了家用壓麵機

玩咗一輪之後打入冷宮

每年做蛋散用一次

睇到網友與朋友開生日會玩制麵條

我突然興起又玩下

過程開心好玩

只做了100克麵粉兩隻雞蛋的份量

分兩次吃也太多了

















曾經玩過各式麵條
做得最多的還是全蛋麵



8 則留言:

  1. 這個切麵機很方便啊!我曾經用麵包機攪麵團,但展平與切麵也花時間,所以我又懶做麵條。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我是見你和朋友玩得咁高興,手痕玩下。
      我這個是最簡單的小型手搖壓麵機,很便宜,當時我計下玩十次都抵啦,所以不用考慮便買回家娛樂一下。
      其實製麵最難是轆麵部份,又要轆到薄又要均勻,很吃力呀。

      刪除
  2. 你真係好心機,那時我都有買了一部碾麵机呀,又係玩了幾次,便打入冷宮,之後送了給侄兒帶返加拿大用了,他很開心,話用來整意大利麵和雲吞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 想當年壓麵機很流行呀,不過玩幾次又好似過咗氣。間中食一個麵還是去街市麵檔買方便D。你送咗畀侄兒,佢又開心真係一舉兩得。

      刪除
  3. 自製麵條,可隨意加入配料,又幾得意喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好玩架,天然色素,健康有益。

      刪除
  4. 你做的麵條好靚。
    我都玩過,不過太費公功夫,以後都懶做了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 當年流行自家製麵,好多人都買咗壓麵機。
      幾好玩,又真係好多功夫,玩下好了。

      刪除