2022年6月22日 星期三

滷水牛腱

 父親節大細少約好來我家吃

整返個冷盤都好喎

很久無整過滷水牛腱

去到凍肉舖好象找不到巴西牛腱

原來為了增加重量

包了一層厚厚的薄膜膠紙我認唔到

買了四條回家

拆去多餘的膠紙稱一下

竟然是163克

還好做出來效果不錯

大家吃得開心






真是老人痴呆
影咗兩張相
放落鑊蒸之後忘記影相了

詳細圖片請看滷水牛腱

在舊網誌有食譜
但已經連結不上了
有空再補上吧
可能我最用心做了幾年的食物
快將消失了


材料
牛腱適量   沙薑、香葉、八角、桂皮、甘草各少許
調味
滷水適量
蘸汁   白醋加白糖適量,蒜茸及紅椒碎少許
做法
  1. 牛腱解凍洗淨瀝乾水,加薑、蔥、酒出水,洗淨備用
  2. 牛腱放一盤內,加入香料,加酒大火蒸約1小時15分鐘至腍
  3. 滷水煮滾,加入腱熄火,浸約12小時
  4. 切簿片上碟,跟醋蘸汁上

貼士
  1. 如果家中沒有滷水,牛腱蒸好後加滾水至浸過牛腱,加入鹽、糖、雞粉、老抽適量,蒸至調味料溶,熄火浸約12小時。味道要比較偏重才入味。
  2. 牛腱蒸至筷子剛插得入便可,過腍不好吃
  3. 簿較好吃
 

4 則留言:

  1. 我也很久無整過滷水牛腱,看見你的滷水牛腱開始垂涎了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 整返一次食下啦!我隔得耐無整,屋企人食得好開心呀!

      刪除
  2. 我對牛麻麻,唯是牛腱及牛腩較喜歡~EE

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係只識整滷水牛腱和炆牛腩。

      刪除