2022年6月15日 星期三

一人餐

 一人餐我也有要求

要均衡營養

有肉有菜

當然要好吃啦

又要簡單易做

係咪好醃尖呢


茄汁大蝦&節瓜咸蛋湯



番茄炒蛋&白灼西蘭花



炸雞中翼&白灼小旺菜


基本上是配白飯或燕麥飯

最理想有碗湯

14 則留言:

  1. 你真係好呀,一個人食,都煮得咁精美,我一個人就好懶,因食得少,所以好求其,有菜有肉便算,唔算精美,一係就煮多D,食幾餐,成日比D兒媳話,唔好食咁多隔夜飯菜,試過佢地每餐叫外賣送來,我又唔鐘意食外賣D啊,真煩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小月,食得少仲要整好D,提升食慾呀。聽醫生講,長者要食多D野,否則唔夠營養呀。少食多餐啦,唔好話懶,煮野都係一種樂趣呀。外賣D野食唔啱我地胃口架,花點時間,煮自己喜歡的食物,好好照顧自己呀。

      刪除
    2. 謝謝您關心呀,兒媳唔返來食,真係冇乜動力,不過,我都要學下您先得了,疫情稍緩,他們也多了返來食,我都有心機煮的。

      刪除
    3. 疫情又開反彈,記得好好照顧自己,免得後生擔心呀。

      刪除
  2. 有要求是生活的基本,贊成!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝支持!最近留言有些問題,有時不見了,有時回覆唔到。

      刪除
  3. 好好煮一餐給自己享用,是最啱胃口的了。我都不喜歡吃外賣的飯菜,因為飯太硬,而餸菜的水準不一,有時可能很差。

    回覆刪除
    回覆
    1. 還是自己的味道最合胃口,又便宜。

      刪除
  4. 街外的食物往往用很多的油,味道也很濃,上了年紀的人如我,實在受不了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 花點時間,自己煮,健康又好吃。

      刪除
  5. 這是熱愛生命的表現,亦是生活情趣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝年青人給予高度評價!
      我只是以為保重身體,是對家庭負責任,以前要照顧家人,現在不希望要家人照顧。

      刪除